۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۲۹۰۹۸۸
آیت الله نمازی:

دفاع مقدس سندی تاریخی برای نشان دادن اقتدار ملی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در کاشان دفاع مقدس را دارای یک سند تاریخی برای نشان دادن اقتدار ملی دانست و گفت: یکی از کارهای ضروری و لازم در این زمینه احیا و زنده نگه داشتن مظاهر دوران دفاع مقدس است.
آيت الله عبدالنبي نمازي آيت الله عبدالنبي نمازي آيت الله عبدالنبي نمازي آيت الله عبدالنبي نمازي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عبدالنبی نمازی نماینده ولی فقیه در کاشان، ظهر امروز در حاشیه دیدار از نمایشگاه 8 سال دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگاران، گفت: ملت ایران در دوران دفاع مقدس یکه و تنها در برابر همه مستکبران جهان ایستادند و هشت سال توطئه های دشمنان غرب و شرق و اتحادیه اروپا را مردانه و جوانمردانه پاسخ دادند.

 

وی هریک از عملیات های انجام شده در دفاع مقدس را دارای یک سند تاریخی برای نشان دادن اقتدار ملی دانست و یاد آور شد: یکی از کارهای ضروری و لازم در این زمینه احیا و زنده نگه داشتن مظاهر دوران دفاع مقدس است.

 

آیت الله نمازی بر احیا و زنده نگه داشتن مظاهر دوران دفاع مقدس تأکید کرد و گفت: گذر ایام و گردش ایام، تمامی مسائل را به فراموشی می سپارد و نسل ها یکی بعد از دیگری در حال تغییر هستند و بسیاری از نسل اولی های انقلاب امروز در بین ما نیستند، از این رو احیا و زنده نگه داشتن مظاهر دوران دفاع مقدس و تعظیم شعائر دوران دفاع مقدس لازم و ضروری است.

 

یکی از راه های حفظ و آثار شهدا تشکیل و تأسیس نمایشگاه های دفاع مقدس است

نماینده ولی فقیه در کاشان در ادامه با اشاره به این تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی که حفظ و آثار شهدا کمتر از شهادت نیست، یاد آور شد: یکی از راه های حفظ و آثار شهدا تشکیل و تأسیس نمایشگاه های دفاع مقدس است.

 

آیت الله نمازی گفت: حضور نسل جوان، دانش آموز و دانشجویان در نمایشگاه های دفاع مقدس و مشاهده تاریخ دفاع مقدس، سبب خواهد شد تا نسل جوان امروز آمادگی لازم را برای مقابله با توطئه های تمام نشدنی دشمن داشته باشند.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری یاد آور شد: تحلیل های سیاسی، تحرکات آمریکایی ها و صهیونیست ها در منطقه بیانگر این است که آینده مبهمی در تاریخ و تحرک و فعالیت تاریخی در پیش رو داریم.

 

آیت الله نمازی با تأکید بر اینکه همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند باید در حال آماده باش باشیم، گفت: ملت ایران اسلامی امروز باید در تمامی بخش های اقتصادی، سیاسی، مهندسی و مدیریت و به ویژه در حال آمادگی نظامی باشد.

 

شایان ذکراست، آیت الله نمازی پیش از ظهر امروز از 25 غرفه نمایشگاه دفاع مقدس، ماشین و امکانات و تجهیزات نظامی و دفاعی مستقر در این نمایشگاه به مدت 30 دقیقه بازدید کرد و در پایان دفتر نمایشگاه دفاع مقدس با تقدیر از دست اندارکاران این نمایشگاه امضا کرد./1307/202/ب1

ارسال نظرات