۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۹
کد خبر: ۲۹۰۵۸۴
مدیر حوزه علمیه مدینة العلم شهرضا خبر داد؛

تجمع طلاب حوزه‎های علمیه شهرضا در اعتراض به حوادث مکه و منا

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه مدینة العلم شهرضا از تجمع طلاب حوزه های علمیه شهرضا در اعتراض به وقایع مکه و منا خبر داد و گفت: طلاب، علما و روحانیان شهرضا روز شنبه چهارم مهر ماه، با تجمع در مدرسه علمیه امام صادق(ع) این شهرستان اعتراض خود را نسبت به حوادث اخیر موسم حج اعلام می دارند.
تجمع اعتراضي طلاب و روحانيان حوزه هاي علميه

حجت الاسلام سید نعمت الله صالح مدیر حوزه علمیه مدینة العلم شهرضا، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، بی لیاقتی رژیم آل سعود را علت اصلی وقع حادثه منا برشمرد و تأکید کرد: در طول 30 سال گذشته حدود 7 هزار نفر بر اثر حوادثی که از سوی رژیم آل سعود قابل پیشگیری بوده، جان خود را از دست داده اند.

 

وی در ادامه خواستار واکنش جدی کشورهای اسلامی به ویژه جمهوری اسلامی ایران در قبال حوادث مکه و منا شد و اظهار کرد: بی تفاوتی کشورهای اسلامی در گذشته باعث تجری و گستاخی عربستان سعودی شده است و باید هرچه سریع تر فکری به حال رژیم بی کفایت آل سعود بشود.

 

مدیر حوزه علمیه مدینة العلم شهرضا با تأکید بر لزوم تجدید نظر سیاست جمهوری اسلامی نسبت به عربستان سعودی عنوان کرد: نمی توان یکی از واجبات شرعی را در اختیار یک رژیم ضد دین گذاشت تا با بی لیاقتی خود جان حجاج را در معرض خطر قرار دهد.

 

حجت الاسلام صالح از تجمع حوزه های علمیه شهرضا در اعتراض به وقایع مکه و منا خبر داد و افزود: طلاب، علما و روحانیان شهرضا در ساعت 10:30 صبح روز شنبه، چهارم مهر ماه، با تجمع در مدرسه علمیه امام صادق(ع) این شهرستان اعتراض خود را نسبت به حوادث اخیر موسم حج اعلام می دارند./868/303/ب3  

ارسال نظرات