۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۲۸۹۹۰۲
مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه‌های آزاد مازندران:

خودسازی یکی از اثرات مهم اردوهای جهادی است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه‌های آزاد مازندران یکی از مهم‌ترین اثرات اردوهای جهادی سازندگی خودسازی دانست و گفت: اردوهای جهادی در راستای حرکت در مسیر شهدا برای پاسداری از اسلام و انقلاب است و جهادگران در عرصه سازندگی نیز منادیان خدمت رسانی انقلاب اسلامی در مناطق محروم هستند.
اردوي جهادي بابل اردوي جهادي بابل اردوي جهادي بابل اردوي جهادي بابل اردوي جهادي بابل اردوي جهادي بابل اردوي جهادي بابل اردوي جهادي بابل اردوي جهادي بابل اردوي جهادي بابل اردوي جهادي بابل اردوي جهادي بابل اردوي جهادي بابل اردوي جهادي بابل اردوي جهادي بابل اردوي جهادي بابل اردوي جهادي بابل اردوي جهادي بابل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام سید حسین ابراهیمیان، استاد حوزه و دانشگاه، در روز پایانی اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بابل در مناطق محروم بندپی، با تقدیر از این حرکت شایسته، گفت: اولین بنیانگذار اردوی جهادی در صدر اسلام ابوذر غفاری بود که امروز راه آن یار وفادار پیامبر(ص) و امیرالمومنین(ع)، مسیر مشتاقان عدالت و حامیان حقوق مستضعفان است.


وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، این حرکت بسیجیان را در راستای فرهنگ جهادی در دفاع مقدس دانست و افزود: اردوهای جهادی در راستای حرکت در مسیر شهدا برای پاسداری از اسلام و انقلاب است و جهادگران در عرصه سازندگی نیز منادیان خدمت رسانی انقلاب اسلامی در مناطق محروم هستند.


استاد حوزه و دانشگاه ضمن تاکید بر شناخت سیره عملی و جهادی ابوذر غفاری، خاطرنشان کرد: راه رسم زندگی ابوذر غفاری که با حرکتهای جهاد و سازندگی در مناطق محروم جامعه اسلامی آنروز، موجب شکل گرفتن محبت به اهل بیت و ولایت در مردم منطقه شد.


وی ادامه داد: فداکاری و از خودگذشتگی جوانان در قالب اردوهای جهادی و تلاش برای رفع محرومیت از چهره روستاها ستودنی است


حجت الاسلام ابراهیمیان با تقدیر از حرکتهای فرهنگی و جهادی دانشجویان درکنار فعالیتهای عمرانی، اظهار داشت: جای خوشحالی دارد که جهادگران سازندگی در کنار عمران و آبادانی روستاها به فعالیتهای فرهنگی و دینی نیز اهتمام شایسته دارند.


وی افزود: اثر فرهنگی اردوهای جهادی در بین مردم محروم منطقه، ماندگارتر از فعالیت های عمرانی و خدمات رسانی به آنها است.


امام جمعه موقت بابل با بیان این مطلب که یکی از مهمترین اثرات اردوهای جهادی سازندگی خودسازی است، تاکید کرد: یکی از کارکرد های اردوها ی جهادی آشنایی دانشجویان با مناطق محروم و کمبود امکانات در این مناطق است و این موضوع می تواند در آینده با توجه به قرار گرفتن بسیاری از دانشجویان در مسئولیت های مهم، برای رفع محرومیت در کشور موثر باشد.


وی ادامه داد: حضور شما در کنار مردم محروم منطقه به خصوص کودکان، نوجوانان و جوانان این مناطق موجب افزایش امید و نشاط در آنها می شود و به نظام اسلامی دلگرم تر می شوند.

حجت الاسلام ابراهیمیان با اشاره به رشادت های بسیجیان در دوران دفاع مقدس، تصریح کرد: بسیجیان در دوران دفاع مقدس نمونه و الگویی برجسته برای تبعیت و وفاداری به اسلام، انقلاب و پیروی از ولایت فقیه هستند و این مسیر با حضور جوانان انقلابی و متعهد دنبال می شود./1313/202/ب3

ارسال نظرات