۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۷
کد خبر: ۲۸۹۷۲۱

پیکر مطهر 3 شهید گمنام در بوستان مجیدیه تهران به خاک سپرده شد

خبرگزاری رسا ـ پیکر مطهر سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس در بوستان مجیدیه منطقه 4 تهران به خاک سپرده شد؛ این شهدا در عملیات‌های کربلای چهار در ام الرصاص، محرم در شرهانی و خیبر در جزایر مجنون به شهادت رسیده‌اند.
شهيد گمنام

به گزارش خبرگزاری رسا، مراسم تشییع و خاکسپاری سه شهید گمنام همزمان با سالروز شهادت امام محمد باقر(ع) و در آستانه هفته دفاع مقدس، عصر امروز با حضور پرشور مردم منطقه 4 تهران در بوستان مجیدیه انجام شد.

 

سه شهید گمنام دفن شده در این بوستان، در عملیات‌های کربلای چهار در ام الرصاص، محرم در شرهانی و خیبر در جزایر مجنون به شهادت رسیده‌اند.

 

در این مراسم، حجت‌الاسلام امرودی معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران طی سخنانی با اشاره به وظایفی که در قبال شهدا به عهده داریم، اظهار داشت: با نامگذاری معابر، مساجد و بوستان‌های شهر نباید بگذاریم نام و یاد شهدا فراموش شود.

 

وی با تاکید بر اینکه از فرهنگ این ملت نمی‌شود یاد شهدا را جدا کرد، افزود: علاوه بر نام شهدا، باید فرهنگ شهادت و روحیه جهادی را زنده نگهداریم.‌

 

امرودی با اشاره به برقراری امنیت در کشور، حضور پررنگ دانشجویان در المپیادهای علمی دنیا و قدرت منطقه‌ای جمهوری اسلامی را از برکت خون شهدا عنوان کرد./1330/د101/ف

 

منبع: خبرگزاری دفاع مقدس

ارسال نظرات