۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۰
کد خبر: ۲۸۹۴۲۵
فرمانده سپاه کربلا:

جامعه امروز نیازمند بازخوانی فضای معنوی و آرمانی دفاع مقدس است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه کربلا مازندران با بیان این که فرهنگ دفاع مقدس باید به فرهنگ غالب در کشور تبدیل شود، گفت: متأسفانه برخی دست های پنهان در کشور به دنبال کمرنگ کردن این فرهنگ اسلامی و انقلابی هستند.
فرمانده سپاه کربلا مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، سردار محمدحسین بابایی فرمانده سپاه کربلای مازندران امروز در دیدار فرماندهان نظامی استان با آیت الله طبرسی، دفاع مقدس را صحنه نمایش عزت و اقتدار فرزندان ایران در برابر همه دنیا دانست و گفت: انقلاب اسلامی به گونه ای معادلات نظام سلطه در منطقه و حتی عرصه جهانی را بر هم زد که بسیاری از کشورهای جهان برای نابودی آن بسیج شدند.

 

وی با بیان این که مقاومت و ایستادگی فرزندان این آب و خاک دنیا را مبهوت کرد، افزود: غرب فکر می کرد با گماشته ای به نام صدام می تواند ملت بزرگ ایران اسلامی را شکست دهد.

 

فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به این که ملت ایران با کمترین امکانات در برابر قدرتمند ترین کشورهای دنیا ایستادند و پاسخ کوبنده ای به آنها دادند، تصریح کرد: علیرغم گذشت بیش از دو دهه از پایان جنگ تحمیلی، اما هنوز کشورهای جهان از آن ایستادگی رزمندگان سپاه اسلام شگفت زده هستند.

 

سردار بابایی با بیان این که تجربیات هشت سال دفاع مقدس موجب اقتدار نظام اسلامی در عرصه نظامی شده است، گفت: آمریکایی ها و هم پیماناش به خوبی می دانند اقتدار نظامی ایران اسلامی به هیچ عنوان شوخی نیست.

 

وی با تأکید براین که دشمن به دنبال حاشیه راندن فرهنگ و ارزش های دفاع مقدس است، خاطرنشان کرد: این فرهنگ اصیل و انقلابی باید در همه بخش های کشورمان نهادینه شود.

 

فرمانده سپاه کربلا مازندران با بیان این که فرهنگ دفاع مقدس باید به فرهنگ غالب در کشورمان تبدیل شود، ادامه داد: متأسفانه برخی دست های پنهان در کشور به دنبال کمرنگ کردن این فرهنگ اسلامی و انقلابی هستند.

 

سردار بابایی با تأکید براین که نسل جوان جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند بهره گیری از این فرهنگ اصیل هستند، گفت: دشمن تلاش می کند فرهنگ فاسد و انحرافی خود را جایگزین فرهنگ دفاع مقدس کند که باید هوشیار باشیم.

 

وی با بیان که هدایت های پیامبرگونه امام راحل در هشت سال دفاع مقدس عامل پیروزی های رزمندگان در صحنه نبرد بود، افزود: امروز نیز ملت ایران اسلامی عاشق و دلداده رهبری نظام هستند و با حضور پررنگ خود از دستاوردهای انقلاب و دفاع مقدس حراست می کنند.

 

فرمانده سپاه کربلا مازندران با بیان این که جامعه امروز ما نیازمند بازخوانی فضای معنوی و آرمانی دوران دفاع مقدس است، تصریح کرد: نباید بگذاریم برخی مسائل دنیوی و مادی آن فضای اصیل و ارزشی را از جامعه ما کمرنگ کند.

 

سردار بابایی با تأکید براین که در سایه همان آرمان ها و ارزش های دفاع مقدس است که دشمن جرأت تعدی به کشورمان را ندارد، خاطرنشان کرد: دشمن به خوبی می داند که اگر کوچکترین تحرکی داشته باشد نیروهای مسلح کشورمان چنان پاسخی به آنها خواهند داد که به یک خاطره تاریخی تبدیل شود.

 

وی با بیان این که تبیین ابعاد ارزنده و دستاوردهای دفاع مقدس امری ضروری و مهم است، خاطرنشان کرد: باید اهتمام شایسته ای وجود داشته باشد تا بتوانیم این دستاوردهای گرانقدر را به جوانان و آحاد جامعه انتقال دهیم.

 

حجت الاسلام علیزاده با تاکید بر این که ابعاد ارزنده دفاع مقدس به عنوان اصلی اساسی در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است، گفت: دشمنان در عرصه تهاجم فرهنگی در تلاش هستند تا فرهنگ خود را در جامعه استوار کنند که استعانت از دستاوردهای گرانقدر دفاع مقدس و سیره شهدای عزیز ایران اسلامی می‌تواند در خنثی سازی هجمه های دشمنان اثرگذار باشد./950/202/ب3

ارسال نظرات