۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۶
کد خبر: ۲۸۹۱۹۸
حجت الاسلام والمسلمین حسینی قزوینی:

ظهور مهدی های دروغین توطئه آمریکایی ها است

خبرگزاری رسا ـ مدیر شبکه ولایت گفت: یکی از توطئه های آمریکایی ها برای مقابله با تشیع ایجاد مهدی های دروغین است به نوعی که امروز در عراق بیش از 25 نفر مدعی امام زمان شده اند.
حجت الاسلام والمسلمين حسيني قزويني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین حسینی قزوینی عصر شنبه در چهارمین همایش مدیران هیأت های مذهبی کشور با بیان این که هیأت ها باید روی بیان ریشه های عاشورا برای نسل جوان برنامه ریزی لازم را داشته باشند، اظهار کرد: متاسفانه برخی مداحی های ما به چهار تا شعر ختم می شود تا از مردم اشک بگیرند و این درحالی است که ما باید در کنار اشعار و عزاداری هایمان دلایلی که زمینه ساز عاشورا بوده است را بیان کنیم.


وی با بیان این که امروز آمریکایی ها بدنبال پیاده کردن نظریه هانتنگتون در خاور میانه هستند، افزود: کاخ سفید بیش از 900 میلیون دلار هزینه کرده است تا بفهمد رمز پیروزی انقلاب اسلامی چیست، آمریکایی ها پس از این هزینه بسیار زیاد به این نتیجه رسیده اند که رمز پیروزی شیعیان در چندین محور خلاصه خواهد شد.


مدیر شبکه ولایت با بیان این که محور نخست، نفوذ روحانیت و مرجعیت در بین شیعیان است، افزود: محور دوم مهدویت است و آمریکایی ها طبق این نظریه به دنبال ایجاد مهدی های دروغین برای شیعیان است به نوعی که امروز بیش از 25 نفر در عراق مدعی امام زمانی هستند.


وی ادامه داد: متاسفانه خود ما در قم نیز موفق نبودیم تا فرهنگ مهدوی را بدرستی برای مردم تبیین کنیم، متاسفانه سخنرانان و مداحان ما روی منبر ها مدام از کشت و کشتار امام زمان(عج) پس از ظهور آن حضرت، می گویند؛ این درحالی است که در بسیاری از روایات از رافت و مهربانی امام زمان(عج) همانند پیامبر اکرم(ص) ذکر شده است.


حجت الاسلام والمس
لمین حسینی قزوینی با بیان این که ما باید علائم ظهور و کیفیت جذب حضرت مهدی(عج) را برای نسل جوان بازگو کنیم، بیان کرد: سومین محوری که طبق نظریه هانتینگتون باعث پیروزی شیعه شده، برپایی عزاداری امام حسین(ع) بوده است.

 

وی با اشاره به فعالیت گسترده وهابیت علیه شیعیان در شبکه های ماهواره ای، اظهار کرد: ما باید عزت حسینی را در اشعارمان حفظ کنیم و باید ابتدا امام حسین(ع) و عاشورا را بشناسیم تا بتوانیم درس های عاشورا را بدرستی برای نسل جوان تبیین کنیم.


استاد حوزه علمیه قم گفت: امروز بیش از 300 شبکه ماهواره ای در خاورمیانه در دست وهابیت است و آنها بطور 24 ساعته علیه شیعیان سمپاشی می کنند،آنها بخش هایی از مداحی ها که دارای اشعار نامناسبی هستند را در شبکه های خود علیه شیعیان پخش می کنند./858/پ202/ج

 

ارسال نظرات