۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۱
کد خبر: ۲۸۸۷۶۷

تجلیل از خبرگزاری رسا در ششمین اجلاس بین المللی دکترین جهانی دهه غدیر

خبرگزاری رسا ـ همزمان با برگزاری ششمین اجلاس بین المللی دکترین جهانی دهه غدیر از خبرگزاری رسا به عنوان رسانه برتر در حوزه اطلاع رسانی تجلیل به عمل آمد.
اجلاس دهه غدير

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همزمان با برگزاری ششمین اجلاس بین المللی دکترین جهانی دهه غدیر از خبرگزاری رسا به عنوان رسانه برتر در حوزه اطلاع رسانی با موضوع غدیر و ارتباط سازنده با ستاد دهه غدیر کشور تجلیل به عمل آمد.

 

براساس این گزارش، در مراسم اختتامیه ششمین اجلاس بین المللی دکترین جهانی دهه غدیر که عصر امروز در شبستان نجمه خاتون حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، در حوزه همکاری رسانه ای با ستاد بزرگداشت دهه غدیر از خبرگزاری رسا به عنوان تنها رسانه در این بخش با حضور آیت الله نظری، مؤسس و بنیانگذار دهه غدیر با اهدای تندیسی تجلیل ویژه به عمل آمد.

 

این گزارش می افزاید؛ همچنین در این بخش از برخی چهره های علمی حوزوی و دانشگاهی به دلیل خلق آثار در حوزه دهه غدیر تجلیل شد.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، ششمین اجلاس بین المللی دکترین جهانی دهه غدیر امروز با حضور علما و شخصیت های برجسته حوزه و دانشگاه در دو نوبت صبح و عصر در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد.

 

این گزارش می افزاید؛ در نوبت صبح این اجلاس، آیت الله علوی بروجردی، آیت الله شب زنده دار، عضو فقهای شورای نگهبان و آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان به سخنرانی پرداختند.

 

همچنین در نوبت عصر ششمین اجلاس بین المللی دکترین جهانی دهه غدیر، استاندار قم، قشقاوی، معاون بین الملل وزیر امور خارجه، آیت الله سجادی، حجت الاسلام مهدی پور از اساتید حوزه علمیه پیرامون موضوع غدیر و ولایت سخنرانی کردند./950/202/ب1

ارسال نظرات