۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۳
کد خبر: ۲۸۸۴۴۳
در آستانه هفته دفاع مقدس؛

جلسه برنامه‌ریزی گرامیداشت هفته دفاع مقدس در زنجان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان با اشاره به زنده نگاه داشتن یاد شهدا در جامعه گفت: فرهنگ و آرمان های هشت سال دفاع مقدس و یاد و نام شهدا باید در جامعه زنده مانده و در نسل جوان نهادینه شود.
جلسه برنامه‌ریزی گرامیداشت هفته دفاع مقدس در زنجان برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، برزگر فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان، امروز در جلسه گرامی داشت هفته دفاع مقدس در این شهرستان، با اشاره به ایثار شهدا در دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی است که از جانفشانی های دوران دفاع مقدس، خانواده شهدا و ایثارگران تقدیر شود.

وی در ادامه با تاکید بر نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اظهار داشت: دوران 8 سال دفاع مقدس و ارزش های آن نقش بسزایی در استوار ساختن پایه های انقلاب داشته است از این رو لزوم انتقال این ارزش ها به نسل جدید در شرایط کنونی بیش از پیش احساس می شود.

این مقام مسؤول در ادامه با اشاره به زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا در جامعه افزود: فرهنگ و آرمان های هشت سال دفاع مقدس و یاد و نام شهدا باید در جامعه زنده مانده و در نسل جوان نهادینه شود و انتظار داریم مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس امسال با شکوه تر از سال های گذشته برگزار شود.

برزگر با اشاره به این که هشت سال دفاع مقدس گنجینه بسیار ارزشمندی از فرهنگ ایثار و شهادت است و گرامیداشت آن از ضروریات اجتناب‌ناپذیر می باشد اظهار داشت: نهادینه شدن فرهنگ دفاع مقدس اقتدار ایران اسلامی را تضمین کرده و تمام توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان در پایان به تشریح برنامه های پیشنهادی پرداخت و خاطرنشان کرد: برنامه هایی در سطح پایگاه ها، حوزه ها و ناحیه ازجمله افتتاح پایگاه و جایگاه صبحگاه مشترک، برگزاری برنامه های ورزشی و فرهنگی، رونمایی از کتاب هرپایگاه یک شهید، دیدار با ائمه جماعات و خانواده های معظم شهدا، تجلیل از ایثارگران و رزمندگان، رژه خودرویی و موتوری و برخی برنامه های دیگر به پاس و گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار می شود. /949/203/ب3
 

ارسال نظرات