۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۲۸۷۷۸۲
استاد حوزه علمیه مازندران:

توافق در مذاکرات به معنای دوستی با آمریکا نیست

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که توافق در مذاکرات به معنای دوستی با آمریکا نیست، گفت: رهبر معظم انقلاب مانند امام خمینی(ره) تاکید دارند واژه شیطان بزرگ را به آمریکا بدهند تا کسی تصور نکند با توافق دوست ما شدند که فریب آن ها را بخوریم.
امام جمعه چمستان

حجت الاسلام سید احمد جباری، استاد حوزه علمیه مازندران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در نور، با بیان این که رژیم صهیونیستی به عنوان دست پرورده آمریکا و انگلیس در منطقه و تاریخ انسانیت لکه های ننگ فراوانی از خود به جای گذاشته است، گفت: این رژیم جعلی در طول حیات خود مرتکب جنایات بسیاری شده است.


امام جمعه چمستان تصریح کرد: رژیم غاصب صهیونیستی با رفتار ننگین و توهین آمیز خود گوی سبقت در خونریزی و آدم کشی را ربوده است که جنایت های گسترده ای صورت می دهد.


وی با بیان این که رفتار سران رژیم صهیونیستی درس هشداردهنده در راستای دشمن شناسی است، گفت: قرآن کریم نشانه های درست زندگی عزتمندانه را مطرح کرده و هشدارهای لازم را داده است.


استاد حوزه علمیه مازندران ادامه داد: رژیم غاصب صهیونیستی در راستای تحقق اهداف و خواسته های خود گام برمی دارد که در این راستا دست به هر اقدام شوم و ناپسندی می زند تا بتواند منافع خود و هم پیمانانش را محقق کند.


حجت الاسلام جباری تصریح کرد: ایجاد جنگ روانی، تزلزل در اعتقادات و باورهای دینی و ایجاد اختلاف از جمله رویکردهای رژیم غاصب صهیونیستی است که تلاش دارد با ترویج ناامیدی و ایجاد شک و تردید در راستای عملیاتی سازی اهداف خود گام بردارد.


وی با بیان این که نفوذ از روزنه هایی که انسان های مومن از آن غافل شدند از جمله کارهای اصلی دشمنان اسلام است، گفت: تصمیم گیری و واکنش در برابر تلاش های دشمنان نیازمند شناخت عمیق خباثت و پلیدی رژیم صهیونیستی و ایادی استکباری جهانی است.


استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری عامل تعالی نظام اسلامی است، تصریح کرد: مقام معظم رهبری بیان می کنند همان گونه دشمنان ما روش ها و شیوه های خود را در توطئه علیه نظام اسلامی پیچیده تر می کنند ضرورت دارد تا مدیران و ملت هوشیاری و آگاهی خود را افزایش دهند.


امام جمعه چمستان با تاکید بر این که در شرایط حساس و ویژه ای قرار داریم، بیان داشت: تحقق منویات و تدابیر ارزشمند مقام معظم رهبری می تواند عاملی در راستای خنثی سازی نقشه های شوم دشمنان و ترویج ارزش ها و آرمان های والای نظام اسلامی باشد.


وی ادامه داد: ایادی استکباری خواب نفوذ مجدد در ایران اسلامی دیدند که ضرورت دارد مدیران نظام اسلامی آماده مقابله با هرگونه دسیسه های پیدا و پنهان آمریکا باشند که آن ها به دنبال منافع خود هستند.


حجت الاسلام جباری با بیان این که ایادی استکباری منافع فراوانی را در کشور و منطقه از دست دادند و عقده ها و کینه های فراوانی نسبت به جمهوری اسلامی دارند، گفت: در شرایط کنونی نه تنها دشمنی ایادی استکباری فروکش نکرده بلکه افزایش نیز داشته است که آن را در شیوه های گوناگون بیان و عمل می کنند.


استاد حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که توافق در مذاکرات به معنای دوستی با آمریکا نیست، افزود: مقام معظم رهبری مانند امام خمینی(ره) تاکید دارند واژه شیطان بزرگ را به آمریکا بدهند تا کسی تصور نکند با توافق دوست ما شدند که فریب آن ها را بخوریم./1314/302/ب3

ارسال نظرات