۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۲۸۷۷۷۰
استاد حوزه علمیه مازندران:

عمق تفکر انقلاب اسلامی مقابله همه جانبه با استکبار جهانی است/ صدای نابودی رژیم صهیونیستی شنیده می شود

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه بابل با بیان این‌که عمق تفکر انقلاب اسلامی برای حمایت از مظلومان عالم و مقابله همه جانبه با استکبار جهانی به ویژه رژیم جعلی و سفاک صهیونیستی است، گفت: با رشد و گسترش مقاومت اسلامی در منطقه و بیداری در سراسر جهان، صدای نابودی رژیم صهیونیستی شنیده می شود.
محمدعلي حاجي زاده

حجت الاسلام محمدعلی حاجی زاده، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری درباره نابودی رژیم صهیونیستی تا 25 سال آینده، گفت: رژیم صهیونیستی به عنوان جرثومه فساد و غده سرطانی در منطقه بر اساس وعده الهی در قرآن به زودی از صفحه تاریخ محو می شود.

 

وی افزود: پیام صریح، قاطع و چند باره مقام معظم رهبری برای نابودی رژیم اشغالگر قدس و رهایی مردم مظلوم فلسطین بر اساس وعده الهی مبنی بر ثبات قدم مؤمنان در برابر ظالمان محقق می شود.

 

امام جمعه بندپی غربی با بیان این مطلب که از ابتدای قیام امام راحل، ایشان شعار محو رژیم صهیونیستی را سر دادند، خاطرنشان کرد: عمق تفکر انقلاب اسلامی برای حمایت از مظلومان عالم و مقابله همه جانبه با استکبار جهانی به ویژه رژیم جعلی و سفاک صهیونیستی است.

 

وی ادامه داد: امروز جهان به برکت مقاومت ملت ایران بیدار شده است و شعار مرگ بر اسرائیل در تمام کشورهای دنیا از جمله در کنار کاخهای الیزه و سفید سر داده می شود.

 

حجت الاسلام حاجی زاده با اشاره به شکل گیری رژیم صهیونیستی، اعلامیه بالفور و حمایت‌های قدرت‌های استکباری از این رژیم، اظهار داشت: پیکر رژیم صهیونیستی در خون مردم فلسطین و منطقه ریشه دوانده و اصل این رژیم مبنی بر ترور، تجاوز و خونریزی است.

 

وی افزود: دولت بریتانیا با حمایت همه جانبه، رژیم صهیونیستی را بوجود آورد و آمریکا نیز امروز به عنوان نماد استکبار از این رژیم تروریست حمایت می کند.

 

استاد حوزه علمیه با اشاره به حمایت رژیم صهیونیستی از تروریست های سوریه و لبنان، تصریح کرد: تصور برخی از دولتهای غربی که در اظهارات خود با پرورویی خواستار یه رسمیت شناخته شدن رژیم صهیونیستی از جانب جمهوری اسلامی هستند، یک خیال و وهم باطل است.

 

وی ادامه داد: با کنار رفتن غبارهای ناشی از فتنه های تکفیری که با هدایت های آمریکا و رژیم صهیونیستی صورت می گیرد، مقاومت اسلامی با قدرت و اقتدار بیشتری در عرصه منطقه ظاهر خواهد شد.

 

حجت الاسلام حاجی زاده پایداری و ایستادگی بر اصول انقلاب را موجب اقتدار نظام اسلامی دانست و گفت: دولت آمریکا با استفاده از فرصت توافقنامه هسته ای طرح براندازی نرم نظام اسلامی را با استفاده از عنصر نفوذ در ارکان نظام اسلامی در افقی حدود 10 ساله طرح ریزی کرده است.

 

وی با تأکید بر لزوم هوشیاری در این باره، افزود: اعلان نابودی رژیم صهیونیستی تا 25 سال آینده، حاوی پیام نظام اسلامی به گروههای مقاومت برای شروع تلاشی جدید در عرصه های دفاعی و استراتژیک است.

 

استاد حوزه علمیه با تأکید بر این مطلب که چشم مظلومان عالم از 37 سال گذشته تا به امروز به جمهوری اسلامی دوخته شده است، ادامه داد: اگر رژیم صهیونیستی در قبال ایران دست به کوچک‌ترین حماقتی بزند، نظام اسلامی با بهره‌گیری از قدرت الهی درس عبرتی فراموش ناشدنی به حامیان و اربابان آن خواهد داد.

 

وی با بیان اینکه مسؤولان باید درمواضع خود صراحت لهجه بیشتری در حوزه سیاست خارجه داشته باشند، تأکید کرد: مسؤولان ارشد اجرایی و سیاست خارجی باید سخنان راهبردی مقام معظم رهبری درباره استکبار را مدنظر قرار بدهند و آن را با صراحت لهجه بیشتری لحاظ کنند.

 

حجت الاسلام حاجی زاده با اشاره به این مطلب که استکبار ستیزی یک اصل دینی و قرآنی است، اذعان داشت: دشمنان بدانند که فکر نفوذ در ایران را به گور خواهند برد و هیچ گاه ملت ایران رژیم صهیونیستی را به رسمیت نخواهد شناخت.

 

وی افزود: پیشنهاد مقام معظم رهبری جهت برگزاری انتخابات سراسری در بین همه ملت فلسطین، براساس حقوق بین الملل است که با تحقق اراده مردم فلسطین، نابودی رژیم صهیونیستی در منطقه محقق می شود.

 

مسؤول شورای فرهنگ عمومی بندپی غربی قدرت اصلی نظام اسلامی را علی رغم پیشرفت های وسیع در حوزه سخت و نظامی، در حوزه قدرت نرم دانست و گفت: حقیقت قدرت نرم جمهوری اسلامی در بیداری و خیزش ملتهایی مظلوم در برابر ظالمان است و این گفتمان است که موجب پریشانی قدرت های بزرگ استکباری شد./1313/302/ب2

ارسال نظرات