۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱
کد خبر: ۲۸۷۱۵۷
معاون آموزش حوزه های علمیه لرستان:

آزمون جذب اساتید در حوزه های علمیه لرستان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ معاون آموزش حوزه های علمیه لرستان از برگزاری آزمون جذب اساتید در حوزه های علمیه لرستان با رقابت 50 نفر خبر داد.
آزمون

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید محمد باقر موسوی، معاون آموزش حوزه های علمیه لرستان، صبح امروز در جمع خبرنگاران که در مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان برگزار شد، گفت: هدف حوزه های علمیه تربیت طلاب و ارتقای سطح تحصیلی آنان است.

 

آزمون شفاهی پایه 6 حوزه با رقابت 200 طلبه در حال برگزاری است

وی با بیان این که آزمون شفاهی پایه شش در مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد در حال برگزاری است، گفت: این آزمون تا فردا ادامه دارد.

 

معاون آموزش حوزه های علمیه لرستان با اشاره به شرکت 200 نفر در آزمون شفاهی پایه شش عنوان داشت: این آزمون با هدف ارتقای رتبه تحصیلی طلاب برگزار می شود.

 

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: در این آزمون طلاب آموخته های تحصیلی خود را به صورت شفاهی امتحان می دهند.

 

وی با اشاره به ارزیابی طلاب از سوی مدرسان تصریح کرد: ارزیابی مدرسان در رتبه تحصیلی آنها لحاظ می شود.

 

معاون آموزش حوزه های علمیه لرستان در ادامه با بیان این که در راستای سال تحصیلی جدید اساتیدی جذب حوزه می شوند، افزود: آزمون جذب اساتید نیز همزمان با برگزاری آزمون شفاهی پایه ششم در حال برگزاری است.

 

وی با اشاره به این که آزمون جذب اساتید در مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد در حال برگزاری است، عنوان داشت: آزمون جذب اساتید با رقابت 50 نفر از متقاضیان تدریس در مدارس علمیه استان صبح امروز آغاز شده است.

 

حجت الاسلام موسوی با اشاره به مشکل کمبود استاد در برخی مدارس علمیه استان لرستان ابراز امیدواری کرد با جذب اساتید این مشکلات برطرف شود.

 

وی یادآور شد: از بین متقاضیان تدریس در مدارس علمیه لرستان افرادی که امتیاز کافی را کسب کنند و دیگر معیار های مورد نظر حوزه را دارا باشند، به عنوان استاد در مدارس علمیه لرستان مشغول فعالیت می شوند./9459/202/ب1

ارسال نظرات