۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳
کد خبر: ۲۸۶۲۳۷

برگزاری اردوی طرح نشاط معنوی اداره اوقاف زاهدان در مشهد

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام تدینی گفت: اردوی زیارتی، معرفتی و تفریحی طرح نشاط معنوی، سه‎شنبه 17 الی 21 شهریورماه با حضور مربیان قرآنی و دانش‌آموزان فعال شرکت‌کننده در این طرح، در مشهد مقدس برگزار می‌شود.
تديني

حجت‌الاسلام اسماعیل تدینی، مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، گفت: اردوی زیارتی، معرفتی و تفریحی طرح نشاط معنوی، سه‎شنبه 17 الی 21 شهریورماه در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: این اردو ویژه‌ مربیان قرآنی و دانش‌آموزان فعال شرکت کننده در طرح نشاط معنوی (طرح تابستانی اداره اوقاف) و تعدادی از خبرنگاران فعال در حوزه‌ ترویج فرهنگ وقف برگزار می‎باشد.

مدیر اداره کل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان افزود: این اردو 80 شرکت کننده (40 نفر از آقایان و 40 نفر از بانوان) داشته و هزینه‎ آن از محل موقوفه‌ی بتول عمران زاهدان و سایر خیرین تأمین می‎شود.

حجت‌الاسلام تدینی در پایان با اشاره اجمالی به برنامه‎های اردو بیان کرد: زیارت حرم مطهر رضوی، دیدار با علماء و نیز استفاده از جاذبه‎های تفریحی مشهد مقدس، محور کلی برنامه‎های این اردو را تشکیل می‌دهد./831/303/ب3

ارسال نظرات