۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۲۸۶۰۵۴

برگزاری جلسه روحانیان و مداحان در نجف اشرف

خبرگزاری رسا ـ روحانیان و مداحان کاروان های عتبات عالیات صبح روز گذشته در جلسه هماهنگی برنامه های بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف شرکت کردند.
جلسه روحانيان و مداحان در نجف اشرف

به گزارش خبرگزاری رسا،  در این جلسه حجت الاسلام احمد احسانی نماینده بعثه مقام معظم رهبری در نجف با توجه به حضور خوب زائران در نجف اشرف با تأکید بر حفظ رعایت نظم و مقررات عتبه علویه با عنایت به محدودیت فضای زیارتی در روزهای اخیر و با توجه به مسدود بودن ضریح مطهر در قسمت خواهران از روحانیون و مداحان خواست تا زائران خواهر را نسبت به این امرتوجیه نمایند تا همکاری لازم با خدام حرم صورت گیرد تا زائران بتوانند بهتر از فضای زیارتی حرم استفاده کنند.

 

در ادامه حجت الاسلام محمدی خطیب بعثه مقام معظم رهبری سخنان مبسوطی را پیرامون مودت و محبت اهل بیت (علیه السلام) بیان کرد و گفت: محبت ما نسبت به اهل بیت (علیه السلام) زمانی بیشتر می گردد که همراه و توأم با معرفت باشد.

 

حجت الاسلام والمسلمین محمدی خطاب به روحانیان کاروان گفت: خوب است در طول سفر حداقل30 نکته اخلاقی و سازنده از زندگی ائمه معصومین(علیه السلام)، مخصوصأ امام حسین(ع) را بیان نمایید که از جمله این نکات اخلاقی می توان به احترام خاص امام حسین(علیه السلام) برای برادر بزرگترشان امام حسن مجتبی (ع) اشاره کرد.

 

در ادامه ایشان روحانیون و مداحان را به برگزاری مسابقه از نکاتی که در طول سفر مطرح شده دعوت کرد.

 

در پایان جلسه حاضریت پرسشها و مسایل خود را مطرح و رهنمودهای لازم را دریافت کردند./1330/د102/ی 

منبع: پایگاه اطلاع رسانی حج

ارسال نظرات