۱۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۲۸۵۳۳۰
آیت الله نمازی:

غرب توافق هسته ای را ابزاری برای نفوذ در ایران می داند/ مسؤولان هوشیار باشند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به فرمان صدور آماده باش همگانی از سوی فرمانده کل قوا گفت: برای مقابله با دشمن بخش های مختلف فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و دیگر بخش ها باید آماده حضور در میدان های مختلف باشند.
آيت الله عبدالنبي نمازي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عبدالنبی نمازی نماینده ولی فقیه درکاشان امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه کاشان در مصلای بقیه الله الاعظم این شهرستان گفت: اوباما رییس جمهور آمریکا در مصاحبه اخیر خود در حالی ایران را رژیمی خطرناک و سرکوب‌گر معرفی می‌کند که تمامی جنایات فلسطین، یمن، سوریه، عراق و افغانستان در منطقه به دستور آمریکا انجام می شود.

 

وی افزود: رییس جمهورآمریکا اوما با معتقد است حمایت ایران از سازمان حزب الله و فلسطین و یمن، حمایت از تروریسم است و امنیت شرکای آمریکا در منطقه از جمله آل سعود، آل خلیفه،آل نهیان و پدر بزرگش اسرائیل را تهدید می‌کند.

 

آیت الله نمازی همچنین در رابطه با تهدید اوباما مبنی بر اینکه هیچ گزینه ای حتی گزینه نظامی را بر علیه ایران از دست نمی دهیم و توان نابودی بخش اعظمی از زیر ساخت های ایران را داریم، گفت: اوباما باید بداند اگر دست از پا خطا کند، طی مدت دو ساعت، پدربزرگش اسرائیل با خاک یکسان خواهد شد.

 

به گفته وی، یک اندیشکده آمریکایی اعلام نظرکرده است که توافق هسته ای باید ابزار غرب برای نفوذ و تغییر حکومت در ایران باشد.

 

نماینده ولی فقیه در کاشان یاد آورشد: دیک چنی معاون جرج بوش رئیس جمهور سابق آمریکا اظهار نظر کرده و به آمریکا هشدار داده است، فاجعه ای بزرگتر از حادثه 11 سپتامبر در انتظار آمریکا است و اگر داعشی‌های آمریکایی مستقر در سوریه و عراق روزی به آمریکا برگردند برای کاخ سیاه واشنگتن دردسر ساز خواهند شد.

 

آیت الله نمازی در ادامه با اشاره به وضعیت بحرانی آوارگان سوریه و عراق و پناه بردن آنها به کشورهای لبنان، اردن، ترکیه و مصر گفت: برای آوارگان سوریه و عراق در این کشورها وضعیت بسیار نابسامانی به وجود آمده است.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به برگزاری اجلاس خبرگان رهبری و دیدار اعضای مجلس خبرگان با رهبر معظم انقلاب با اشاره به برخی از فراز های معظم له در این دیدار گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان دیده بان تیز بین نظام، انقلاب اسلامی را هدایت می کنند.

 

رییسعلی دلواری یکی از فرزندان دلیر و شجاع ملت قهرمان ایران است

آیت الله نمازی همچنین با اشاره به دوازدهم شهریور ماه سالروز شهادت رییس علی دلواری یکی از فرزندان دلیر و شجاع ملت قهرمان ایران و نامگذاری این روز به نام روز مبارزه با استکبار جهانی گفت: حدود یکصد سال قبل در سال 1294 قوای متجاوز شوروی سابق از شمال کشور و نیروهای انگلیسی در جنوب کشور با ناوگان دریایی خود بوشهر را محاصره کردند.

 

وی افزود: مراجع تقلید و علمای آن زمان فتوای جهاد را برای دفاع از کشور صادر کردند و خوانین دلیر و غیور منطقه از جمله رییس علی دلواری از مرحوم آیت الله شیخ محمد حسین برازجانی کسب تکلیف کرد و ایشان و دیگر مراجع و علما فتوای جهاد را صادرکردند.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم یاد آورشد: سربازان انگلیسی که حداود پنج هزار نفر بودند توسط رزمندگان اسلام به فرماندهی رییسعلی دلواری محاصره شدند و تعداد زیادی از نیروی های متجاوز انگلیسی را به هلاکت رسانیدند و در نهایت رییس علی دلواری نیز توسط یک نفر خود فروخته داخلی از پشت سر هدف قرارگرفت و به شهادت رسید./1307/پ201/ج

ارسال نظرات