۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۳
کد خبر: ۲۸۵۲۲۳
ربیس بیمارستان جمعیت هلال احمر در مدینه:

پایش بیماران پرخطر در هتل‌های مکه و مدینه صورت می‌گیرد

خبرگزاری رسا ـ ربیس بیمارستان جمعیت هلال احمر در مدینه گفت: به منظور خدمات رسانی هرچه بهتر به زائران بیت الله‌ الحرام پایش و ویزیت بیماران پرخطر از جمله بیماری های قلبی، فشار خون و دیابت، پزشکان هلال احمر با حضور در محل اقامت زائران نسبت به ویزیت آنان اقدام می کنند.
پايش بيماران پرخطر در هتل‌هاي مكه و مدينه صورت مي‌گيرد

به گزارش خبرگزاری رسا، به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی حج، دکتر طاهر درودی در گفت‌وگویی در مدینه منوره با اشاره به عملکرد مراکز پزشکی هلال احمر در مدینه منوره در طول هفته گذشته گفت: در هفته گذشته حدودا 7 هزار ویزیت توسط پزشکان بیمارستان هلال احمر در مدینه و درمانگاه های اقماری صورت گرفته است.

 

وی تاکید کرد: در این مدت 15 سونوگرافی، 24 رادیولوژی، 157 آزمایش، هفت مورد بستری، هشت مورد اورژانس و یک هزار و 63 مورد ویزیت تخصصی توسط پزشکان بیمارستان هلال احمر در مدینه صورت گرفته است.

 

مشاور ربیس مرکز پزشکی حج و زیارت همچنین با بیان اینکه در هفت روز گذشته مجموعا 5 هزار و 200 مورد خدمت پزشکی به زائران ارائه شده است گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته منبعد پزشکان برای خدمات رسانی بهتر و آسان تر به بیماران پرخطر از قبیل بیماری های قلبی، فشار خون و دیابت به محل اقامت آنان مراجعه و در صورت نیاز نسبت به مداوا اقدام خواهند کرد.

 

وی با بیان اینکه بیمارستان هلال احمر در مکه نیز فعالیت خود را آغاز کرده است گفت: از روز چهارم ذی الحجه تمام نیروهای امدادی و پزشکان بیمارستان هلال احمر در مدینه به مکه اعزام می شوند تا در کنار سایر پزشکان به ارائه خدمت بپردازند.

 

درودی در این زمینه یادآور شد: بیمارستان مدینه از روز پانزدهم ذی الحجه مجددا فعالیت خود را آغاز خواهد کرد./1330/د101/ی

ارسال نظرات