۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۴
کد خبر: ۲۸۴۸۲۷
مدیر حوزه های علمیه استان همدان مطرح کرد؛

ضرورت دیدار با علمای بلاد در سفرهای استانی رییس جمهور

خبرگزاری رسا - مدیر حوزه های علمیه استان همدان ابراز امیدواری کرد در سفر های ریاست جمهوری به استانه ا تاحد امکان از اسراف و تبذیر جلوگیری و مطابق باآنچه شایسته یک دولت خدمتگذار ومردمی است رفتار شود.
حجت الاسلام موسوي حجت الاسلام موسوي

به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا در همدان ،حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی موسوی اصفهانی مدیر حوزه های علمیه همدان در پیامی ضمن گرامیداشت هفته دولت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، این هفته را به دولتمردان وملت شریف استان همدان تبریک گفت.


عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در این پیام با قدردانی از حضور ریاست جمهوری،مسوؤلان کشوری وهیات همراه در استان دارالمومنین همدان اظهار کرد: حضور ریاست جمهوری و هیات همراه قطعا برکاتی برای استان به همراه داشته و خواهد داشت وجادارد از مردم ولایتمدار استان همدان به خاطر حضور واستقبال گرم از ریاست جمهوری و هیات همراه تشکر کنم.


 حجت الاسلام و المسلمین موسوی اصفهانی در این پیام خطاب به تیم برنامه ریز ریاست جمهوری بیان کرد: ما انتظار داریم تیم برنامه ریز ریاست جمهوری در سفر های اتی که به استانها خواهند داشت برنامه ای را برای دیدار با بزرگان و علمای بلاد در نظر بگیرند تا از نظرات این بزرگان در برنامه های فرهنگ اسلامی و حوزه های علمیه استفاده و در مورد نقاط ضعف وقوت آن بحث وگفتگو شود.


مدیر حوزه های علمیه همدان در این پیام  ابراز داشت: از آنجاییکه حجت الاسلام روحانی خود از روحانیون هستند انتظار می رود در سفر های آتی به این مهم توجه ویژه داشته باشند، دیدار با بزرگان وعلمای بلاد باعث می شود تا شعار ملت دولت، همدلی وهمزبانی تحقق پیدا کند وما باید بتوانیم در این دیدار نقاط قوت وضعف را در میان بگذاریم واگر احیانا علما وبزرگان انتقادی از مسوؤلان استانی دارند در این دیدار ها مطرح کرده ومسایل را حل و فصل کنند.


حجت الاسلام والمسلمین موسوی اصفهانی در پایان ابراز امیدواری کرد در سفر های ریاست جمهوری به استانها تاحد امکان از اسراف وتبذیر جلوگیری و مطابق باآنچه شایسته یک دولت خدمتگذار ومردمی است رفتار شود./866/ت303/ش

ارسال نظرات