۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۱
کد خبر: ۲۸۴۸۰۶
مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه لرستان:

رسانه نقش مؤثری در پاسداشت و ترویج فرهنگ ایثار دارد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه لرستان با اشاره به جایگاه و نقش رسانه ها در تقویت فرهنگ معنوی در جامعه، گفت: رسانه ها در پاسداشت فرهنگ ایثار و انتقال آن نقش مهمی دارند.
رسانه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام علیرضا کرمی، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، عصر امروز در مراسم افتتاحیه دوره آموزش تکمیلی مسؤولان روابط عمومی نواحی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان گفت: پاسداری از دین وظیفه رسانه های ملی است.

 

وی با بیان این که پاسداشت ارز ش های انقلابی و دینی رسالتی مهم برای اصحاب رسانه است، عنوان داشت: رسانه ها در پاسداشت فرهنگ ایثار و انتقال آن نقش مهمی دارند.

 

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان این که انقلاب اسلامی ایران حاصل خون هزاران شهید گلگون کفن است، تصریح کرد: پاسداری از ارزش های انقلابی وظیفه ای همگانی است.

 

حجت الاسلام کرمی با تأکید بر این که اصحاب رسانه باید توجه ویژه ای به تبلیغ عالمانه مسائل دینی داشته باشند، افزود: رسانه ها باید در انتقال فرهنگ دینی در جامعه به ویژه بین جوانان نقش آفرینی کنند.

 

وی در ادامه با اشاره به این که امروز مردم مطبوعات و رسانه ها را با دل و جان پذیرفته اند، تصریح کرد: اطلاع رسانی صادقانه و شفاف که رسالت مهم رسانه ها است، در این راستا بسیار اثرگذار است.

 

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با تأکید بر این که رسانه باید از سیاه نمایی پرهیز کند، ادامه داد: رسانه های ملی باید با فعالیت مؤثر اهداف شوم دشمن در جهت دسیسه های فرهنگی را خنثی کنند. 

 

روابط عمومی پل ارتباط سازمان و افکار عمومی است

محمد کشکولی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان، در ادامه  گفت: روابط عمومی پل ارتباط سازمان و افکار عمومی است.

 

وی با تأکید بر تقویت ارتباط افکار عمومی و سازمان عنوان داشت: روابط عمومی باید مخاطب را بشناسد و در این راستا برنامه ریزی کند.

 

کشکولی با تأکید بر این که روابط عمومی ها باید تلاش کنند کارها را با عقلانیت انجام دهند، تصریح کرد: ماندگاری کارها در این راستا بیشتر است.

 

وی با بیان این که جنگ نرم جنگی بسیار سخت و پیچیده است، اظهار داشت: رسانه ها و روابط عمومی ها نقش بسزایی در مقابله با دسیسه های دشمنان در هجمه های فرهنگی دارند./9451/پ202/ب4

ارسال نظرات