۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۲۸۴۷۳۴

نتایج سومین دوره آموزش خبرنگاری خبرگزاری رسا در خوزستان اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول اجرایی سومین دوره آموزش خبرنگاری خبرگزاری رسا در خوزستان از اعلام نتایج سومین دوره آموزش خبرنگاری این خبرگزاری رسا پس از برگزاری دوره های آموزشی و انجام آزمون‌های کتبی، عملی و مهارتی خبر داد.
سومين دوره آموزش خبرنگاري خبرگزاري رسا در اهواز

علی ملحانی، مسؤول اجرایی سومین دوره آموزش خبرنگاری خبرگزاری رسا در خوزستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اهداف اصلی برگزاری این دوره ابراز داشت: شناسایی نیروهای ارزشی و علاقمند مساجد و جذب آنان به عرصه رسانه از مهم ترین اهداف این دوره بود.

 

وی با اشاره به این که مردادماه سال جاری فراخوانی برای شرکت در این دوره به مساجد و عموم مردم داده شده بود، افزود: در این دوره 58 نفر نام نویسی کردند که از این تعداد 27 نفر پذیرفته شدند.

 

این مقام مسؤول گفت: اصول خبرنویسی، خبرنگاری، کارگاه فنی خبر، شناخت اخلاق رسانه ای، حقوق رسانه ها و بررسی رسانه های داخلی و خارجی از محورهای آموزشی این دوره بود.

 

ملحانی ادامه داد: افتتاحیه این دوره با حضور مسؤول بسیج رسانه خوزستان آغاز و با سخنرانی حجت الاسلام سیدمحسن شفیعی، رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان به پایان رسید.

 

این مقام مسؤول بیان داشت: سومین دوره آموزش خبرنگاری خبرگزاری رسا در خوزستان به صورت فشرده، از چهارشنبه، تا جمعه مورخ 21 تا 23 مردادماه سال جاری در دو نوبت صبح و بعدازظهر به مدت 20 ساعت در دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) برگزار شد.

 

مسؤول اجرایی سومین دوره آموزش خبرنگاری خبرگزاری رسا در خوزستان گفت: نتایج سومین دوره آموزش خبرنگاری خبرگزاری رسا در خوزستان پس از برگزاری دوره های آموزشی و آزمون های مربوطه در سه بخش کتبی، عملی و مهارت، ظهر امروز اعلام شد.

 

وی با اشاره به این که حداقل امتیاز قبولی 60 از 100 بوده و 48 درصد از شرکت کنندگان موفق به کسب حدنصاب لازم شدند، گفت: به این تعداد گواهی نامه پایان دوره اعطا خواهد شد.

 

این مقام مسؤول با معرفی نفرات برتر این دوره ابراز داشت: علی رهیج طرفی با 87، میلاد ملحانی با 25/85، رحیم علیمی با 75/80 نفرات نخست با سوم و ناصر روزبهی و احمد بروایه با 80،  محسن عزیزپور با 75/79، غلامرضا ابول پور مفرد با 25/77، میلاد نواصری با 25/76، جعفر شریفات با 25 /74، یاسر لطیفی اصل با 50/73 امتیاز نفرات چهارم تا دهم این دوره هستند.

 

ملحانی ادامه داد: حسین قنواتی، محمد دارمی، ایوب نورمقدم، مسعود محمودی، حاتم شرفی، جواد زهیری، محسن صباغی، سجاد چلداوی، محمد کردانی، سعید ورمزیاری، سید جمال علوی، احمد پسندیده، احسان حیاتی، عباس نجفی بیرگانی، عامر لویمی، فریدون منجزی زاده و سید عبدالله عابدین مطلق از پذیرفته شدگان این دوره جهت دریافت گواهی پایان دوره هستند

 

مسؤول اجرایی سومین دوره آموزش خبرنگاری خبرگزاری رسا در خوزستان با بیان این که این دوره با همکاری کانون های فرهنگی مساجد استان خوزستان برگزار شد، ادامه داد: از این نهاد به پاس همکاری در جهت برگزاری این دوره کمال تشکر را داریم./9453/ت302/ح

ارسال نظرات