۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۳
کد خبر: ۲۸۴۲۹۱
نماینده ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی قزوین:

آرامش امروز ایران اسلامی مرهون خون شهدا است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی قزوین با تقدیر از خدمات شهیدان رجایی و باهنر، گفت: آرامش امروز ایران اسلامی مرهون شهدایی است که خون خود را برای انقلاب و حفظ آن اهدا کرده‌اند.
حجت الاسلام سيد فتاح مرتضوي
نماينده ولي فقيه در دانشگاه علوم پزشکي قزوين
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام سیدفتاح مرتضوی، نماینده ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی قزوین عصر امروز  هشتم شهریور در مصلای نور دانشگاه علوم پزشکی قزوین با تقدیر از خدمات شهیدان رجایی و باهنر گفت: آرامش امروز ما به خاطر خون‌های پاکی است که این بزرگواران در راه انقلاب داده‌اند.
 
وی با اشاره به بعضی نجاسات و مطهرات از دید قرآن افزود: خون از نظر فقهی از نجاسات است، اما بعضی اوقات در آیات قرآن مشاهده می‌کنیم که خون مطهر خوانده شده است و این زمانی است که این خون متعلق به شهیدان و جان فشانی آن‌ها باشد.
 
نماینده ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی قزوین آمریکا و هم پیمانانش را حمایت کننده از تروریسم خواند و ابراز داشت: غرب ما را که حامی حق، عدالت و دفاع از مظلوم هستیم را تروریست خطاب می کند و خود را که انواع حمایت‌ها را از آن‌ها میکند مقابله گر با این عمل وحشیانه معرفی می‌کند.
 
حجت الاسلام مرتضوی در ادامه به ترورهایی که از اوایل انقلاب تابه حال اتفاق افتاده است، پرداخت و تصریح کرد: شهادت شهید قدوسی در انفجار ساختمان قوه قضائیه، شهادت آیت الله بهشتی و یارانش در انفجار ساختمان حزب جمهوری و همچنین شهادت شهیدان رجایی و باهنر در انفجار ساختمان نخست وزیری و ترور دانشمندان هسته‌ای گوشه‌ای از جنایت‌های گروهک‌های تروریستی مورد حمایت غرب بعد از انقلاب بوده‌اند.
 
وی در پایان تروریست‌ها را افراد در صدد نفوذ به نهادها معرفی کرد و افزود: همانطور که می‌دانیم کسی که شهید بهشتی و اعضای حزب جمهوری را ترور کرد از اعضای برجسته و فعال آن حزب بود، امروز نیز این گمان می‌رود که دشمن به واسطه توافقات هسته‌ای بخواهد در داخل کشور نفوذ کند. /955/پ203/ح
ارسال نظرات