۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۲۸۴۲۲۳
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با صدور بیانیه‌ای؛

شهدای دولت نماد علم و تقوا در راه پاسداری از ولایت و انقلاب اسلامی بودند

خبرگزاری رسا ـ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در بیانه ای به مناسبت سالگرد شهادت شهیدان گرانقدر رجایی و باهنر بی شک آن دو شهید بزرگوار که اسوه ایمان و رجا و نماد علم و تقوا در راه پاسداری از ولایت و انقلاب اسلامی بودند، با خون پاک خود برگی زرین بر اوراق دفتر افتخارات ایران اسلامی افزودند.
بيانيه شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان مرکزي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در بیانه‌ای به مناسبت سالگرد شهادت شهیدان گرانقدر محمدعلی رجایی و حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمدجواد باهنر، بی شک آن دو شهید بزرگوار که اسوه ایمان و رجا و نماد علم و تقوا در راه پاسداری از ولایت و انقلاب اسلامی بودند، با خون پاک خود برگی زرین بر اوراق دفتر افتخارات ایران اسلامی افزودند.

 

در این بیانیه آمده است: این دو یار دیرین و همسنگر، از راه میرسد و یاد و نام آنان، فضای کشور را عطرآگین نموده و با رایحه خوششان جانی دوباره به نهال انقلاب می بخشند.


در ادامه بیانه آمده است: سالگرد هشتم شهریور، گرچه یادآور حادثه غم انگیز شهادت دو تن از فرزندان صدیق و فداکار انقلاب اسلامی و ولایت فقیه در جنایت تروریستی منافقین کوردل تحت فرمان استکبار جهانی و تروریسم دولتی غرب و صهیونیسم است اما فرصت مغتنمی فرا روی جامعه گشوده می شود تا بازخوانی و آگاهی بخشی ابعاد شخصیتی شهیدان رجایی و باهنر و مولفه های دولت اسلامی را مورد تاکید قرار دهیم.

بیانیه می افزاید: با گذشت سه دهه از عروج ملکوتی شهیدان محمد علی رجایی، رئیس جمهور محبوب و مردمی و حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد جواد باهنر نخست وزیر وقت انقلاب یادآوری دولت ولایی، انقلابی، عدالت خواه و ساده زیست و خدمات صادقانه و خالصانه آنان روح و جان ملت ایران را طراوت و شادابی می بخشد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی دربیانیه خود می افزایید: گرچه دوره دولت ولایت مدار شهید رجایی کوتاه بود اما همان مدت اندک از حرکت و تلاش مومنانه برای اعتلای نظام و پیشرفت کشور و خدمت بی منت به مردم، منشوری جاودانه و رهگشا برای تمامی دولت های جمهوری اسلامی در بستر تاریخ انقلاب و کشور شده است.

بیانیه می افزاید: تلاطم طوفانی شهادت این مردان بزرگ، موج عزت و سربلندی و آزادگی وپیروزی را برای ساحل پهناور انقلاب اسلامی به ارمغان آورد و دشمنان را به گرداب ذلالت تاریخ سپرد و موجب شد تا ملت رشید و مومن ایران اسلامی در سایه سار تبعیت از ولایت فقیه و تحت زعامت و رهبری معظم انقلاب مسیر افتخار، عزت و پیشرفت را با صلابت و اقتدار روزافزون بپیماید.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی دربیانیه خود می افزایید: بی شک آن دو شهید بزرگوار که اسوه ایمان و رجا و نماد علم و تقوا در راه پاسداری از ولایت و انقلاب اسلامی بودند، با خون پاک خود برگی زرین بر اوراق دفتر افتخارات ایران اسلامی افزودند. /842/
پ203/ح 

ارسال نظرات