۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۹
کد خبر: ۲۸۳۴۸۵
معاون تبلیغ حوزه های علمیه لرستان:

پیروی از سیره اهل بیت رمز موفقیت در تمامی عرصه‌ها است

خبرگزاری رسا ـ معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه لرستان پیروی از سیره اهل بیت(ع) را رمز موفقیت در عرصه های گوناگون بیان کرد و گفت: خانواده و نهادهای فرهنگی باید در جهت تبیین و تقویت ارزش ها و باورهای دینی در جامعه تلاش کنند.
اهل‌بيت

حجت الاسلام محمد ولی پور، معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با گرامیداشت ولادت با سعادت امام رضا(ع) بیان داشت: زندگی ائمه معصوم(ع) برای ما درس است.

 

وی با تأکید بر توجه به سیره اهل بیت(ع) و الگو گیری از سیره اخلاقی و علمی آنان افزود: سرلوحه قرار دادن سیره اهل بیت(ع) در عرصه های گوناگون رمز موفقیت آحاد مردم جامعه و مسؤولان است.

 

حجت الاسلام ولی پور با اشاره به دسیسه های دشمن در عرصه های گوناگون و فرهنگی افزود: دشمن در قالب جنگ نرم به دنبال گسترش فرهنگ غربی بین جوانان است.

 

وی آشنایی با معارف امام رضا(ع) را بهترین عامل هوشیاری جوانان در جامعه دانست و بیان کرد: با تبیین معارف ائمه معصوم در جامعه به ویژه بین جوانان می توان دسیسه های دشمن را خنثی کرد.

 

حجت الاسلام ولی پور با اشاره به هفته دولت و تقارن آن با دهه کرامت اظهار داشت: این تقارن فرصتی مناسب در جهت توجه مسؤولان به دوران حکومت ائمه معصومین(ع) است.

 

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه لرستان هفته دولت را فرصتی مناسب برای بازگو کردن عملکرد دولتمران و آشنایی بیشتر مردم با عملکرد آنان است.

 

وی با تأکید بر این که دولتمردان در راستای رسیدن به اهداف خویش و جلب رضایت مردم باید از شهید رجایی و باهنر الگو بگیرند، اظهار داشت: پیروی از منش و رفتار شهید رجایی و باهنر بهترین عامل ایجاد رضایتمندی مردم از دولتمردان است.

 

حجت الاسلام ولی پور با اشاره به خواسته های مردم در جهت برطرف شدن مشکلات اقتصادی در کشور افزود: دولتمردان در این راستا با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب گام های جدی تری بردارند./9451/ت302/ح

ارسال نظرات