۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۹
کد خبر: ۲۸۳۳۴۲
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی:

دشمن شناسی به بصیرت نیاز دارد

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: دشمن شناسی به بصیرت نیاز دارد و بصیرت در کنار امامت اهمیت دارد.
اسد الله بادامچيان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، اسدالله بادامچیان عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت شهیدان رجایی و باهنر و گرامیداشت هفته دولت با عنوان «یادمان آینه داران آفتاب» که بعدازظهر سه شنبه سوم شهریور ماه در مجتمع فرهنگی شهدای هفتم تیر برگزار شد، با اشاره به وقایع تاریخی در ماه شهریور ،گفت: شهریور  همانند خرداد ماهی است که رویدادهای تاثیرگذاری در آن رخ داده است.

 

وی اظهار داشت: در یک توطئه بسیار پیچیده توسط مهره های بیگانه شهید مهدی عراقی، شهید اندرزگو ، آیت الله قدوسی، آیت الله مدنی شهید دوم محراب، شهید لاجوری به فیض شهادت نائل شدند.

 

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: ماه شهریور عاشورای انقلاب اسلامی است که اتفاق ها و رویداهای مهمی در آن به وقوع پیوست، دو سوی جبهه حق و باطل در آن مطرح است یک گروه که سران آنها آمریکا و رژیم  اشغالگر صهیونیست است، در سوی دیگر انسان های متدین، ضد استکبار انسان های عاشورای، حسینی و زینبی هستند.

 

بادامچیان با تأکید بر مسأله دشمن شناسی و ارزش گرایی برای مقابله با استکبار گفت: نباید اهداف اصلی در کنار اهداف فرعی از یاد برود، دشمن شناسی به بصیرت نیاز دارد و بصیرت در کنار امامت لازم است.

 

وی افزود: بصیرت منجر می شود که شخص دشمن را به خوبی بشناسد، فریب او نخورد و پیروزی جبهه حق را تعیین کند و امامت برای وحدت عمل لازم است.

 

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی مذاکره با دشمن را با هدایت امامت ضروری دانست و مطرح کرد: گاهی در خیمه ماندن مانند امام سجاد (ع) مجاهدات است و گاهی لبیک گفتن به ندای امام حسین (ع) مجاهدت است.

 

بادامچیان با بیان اینکه افرادی که از قافله مجاهدت جا بمانند از واماندگان هستند، بیان کرد: این افراد هر چند که یزیدی هم نباشند اما از واماندگان هستند، لذا برای دشمن شناسی بصیرت لازم و امامان دشمنان واقعی خدا را به خوبی می شناسند.

 

وی افرادی که تشنه قدرت علیه مردم هستند با عوامل دشمن را در یک سطح دانست و بیان کرد: این افراد هر چند که شعار امامت را سر دهند، از عوامل بیگانه هستند.

 

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه در مدت 37 سال پیروزی انقلاب اسلامی ازعناصر تندرو، گروه های افراطی، لیبرال و میانه رو کسی ترور نشده است، گفت: بصیرت یک حقیقت و مفهوم مهم دارد و آن فرهنگ علوی و عاشورای، امامت و مردم است.

 

بادامچیان با بیان اینکه شهید رجایی دارای بصیرت فراوان بود، گفت: شهید رجایی آموزش و پرورش را سنگر اسلام شناسی می دانست و به دور از افراط و تفریط و با منطق نسل های را تربیت کرد و فرهنگ حسینی را تبلیغ و دعوت کننده به اطاعت از خدا بود.

 

وی شهید اندرزگو را  یک قهرمان چریک مسلمان معرفی کرد و خاطرنشان کرد: این شهید بزرگوار 14 سال جهاد کرد و از خط امام خویش عقب نماند و با از خود گذشتگی از خود و خانواده خویش اسوه مقاومت شد.

 

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در رابطه با دیگر چهره حزب موتلفه اسلامی مرحوم عسگر اولادی گفت: او در پیروی از ولایت شهره بود و شهید عراقی نیز با انحراف ها مقابله می کرد و سعی در وحدت بین مسلمان ها داشت و پیرو خط امامت بود./818/پ202/ج

 

ارسال نظرات