۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۰
کد خبر: ۲۸۲۸۴۴
امام جمعه مشهد اردهال کاشان:

پرچم اسلام امروز به دست رهبر معظم انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مشهد اردهال کاشان با اشاره به این که امروز پرچم اسلام به دست حضرت آیت الله خامنه ای است، گفت: رهبر معظم انقلاب فرمود آمریکا دشمن درجه یک اسلام و دشمن قسم خورده ایران اسلامی است.
حجت الاسلام مهدي سليماني اردهالي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام مهدی سلیمانی اردهالی، امام جمعه مشهد اردهال کاشان، یکشنبه شب در جوار مضجع نورانی حضرت سلطان علی بن امام باقر(ع)، اظهار داشت: از پیامبر اسلام(ص) روایت است هر کس کار خیری را مخفیانه انجام دهد و آن را برملا نکند، مساوی با 70 حج خانه خدا و کسی که کار بدی را انجام دهد و آن را برملا کند، محزون و شرمسار خواهد شد، اما اگر کسی گناهی را انجام دهد و از جامعه خجل باشد و آن را مخفی کند، در صورت استغفار و توبه، گناه او بخشیده می شود.

 

وی افزود: یکی از فضایل اخلاقی امام رضا(ع) انجام کار خیر در خفا بود، چرا که هر خیری را باید خداوند متعال ببیند و در صورت ارتکاب کار خلاف امر الهی، باید به دامان خداوند بازگشت تا بخشیده شویم.

 

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به همایش تکریم و بزرگداشت حضرت سلطان محمود(ع) در روستای دارالسیاده علوی و تأکید بر توجه بیش از پیش به این امامزاده شهید، گفت: حضرت سلطان محمود(ع) شهید در راه دین و یار و همراه علی بن باقر(ع) است که به همراه ایشان به کاشان آمده است.

 

استاد درس خارج حوزه علمیه قم با یادآوری این فرمایش احمد ابن موسی شاهچراغ(ع) مبنی بر این که امامت زیبنده هر کسی نیست و این امر از عهده هر کسی بر نمی آید، ادامه داد: شاهچراغ در فرمایشات خود تأکید داشته است امامت زیبنده برادرم امام رضا(ع) است.

 

وی با تأکید بر امام شناسی و تمکین از ایشان، گفت: هیاهو و سرازیر شدن مردم به سوی یک شخص، مجوزی برای ایستادن در برابر ولی حق و ولی فقیه نیست، چرا که امام راحل فرمود ولایت فقیه یک هدیه الهی است که باید از او حراست کرد.

 

به گفته وی، شیطان با وسوسه کردن افراد، آنها را به دیدن خود به عنوان بهترین و برترین شخص تشویق می کند و در این بین برخی چاپلوسان نیز آن شخص را تحریک می کنند تا در مقابل ولی فقیه قَد علم کند.

 

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به این که امروز پرچم اسلام به دست آیت الله خامنه ای است، گفت: رهبر معظم انقلاب فرمود که آمریکا دشمن درجه یک اسلام و دشمن قسم خورده ایران اسلامی است./1307/پ202/ب4

ارسال نظرات