۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۲۸۲۷۲۴
ظهر امروز برگزار شد؛

دیدار خدام آستان قدس رضوی با آیت الله علما

خبرگزاری رسا ـ پرچم داران آستان قدس رضوی ظهر امروز باحضور در دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه با آیت‌الله علما دیدار و گفت وگو کردند.
آيت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، پرچم داران آستان قدس رضوی ظهر امروز با آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه دیدار کردند.


آیت الله علما با تبریک به مناسبت دهه کرامت و فرارسیدن ولادت امام رضا (ع) بیان کرد: حضور خدام آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه و برگزاری برنامه های فرهنگی به مناسبت این ایام مایه برکت و افتخار برای این استان است.


آیت الله علما با ابراز خرسندی از حضور سنواتی خدام حرم مطهر امام رضا(ع) در استان کرمانشاه عنوان داشت: قطعأ افرادی که توانایی سفر به مشهد مقدس و زیارت بارگاه مطهر امام رضا(ع) را ندارند با حضور این عزیزان حال و هوای معنوی آستان قدس رضوی در آن ها ایجاد می شود.


نماینده ولی فقیه در کرمانشاه با اشاره به استقبال چشم‌گیر زائران حرم رضوی، تصریح کرد: خوشبختانه عشق و ارادت تمام مردم دنیا نسبت به امام رضا (ع) با حضور عظیم زائران این امام بزرگوار در حرم مطهرش نشان دهنده این مهم است.


امام جمعه کرمانشاه در پایان خاطرنشان کرد: قطعأ کسانی که در حرم مطهر امام رضا (ع) خدمت می‌کنند مورد عنایت این امام رئوف و عزیز قرار خواهند گرفت و این سعادتی است که نصیب این عزیزان گشته است./857/پ202/ح

ارسال نظرات