۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۰
کد خبر: ۲۸۲۲۹۵
مدیر آستان امامزاده علی اکبر شهرضا:

رونق بقاع متبرکه سبب اعتلای فرهنگ دینی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر آستان امامزاده علی اکبر ضمن تأکید بر لزوم توجه به امامزادگان به عنوان پایگاه های فرهنگی جامعه گفت: باید تدابیری اتخاذ شود تا امامزادگان به عنوان پایگاه های فرهنگی جامعه احیا شوند تا بتوانند رسالت خطیر فرهنگی خود را به بهترین وجه انجام دهند.
امامزاده علي اکبر شهرضا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام علی بازمند، مدیر آستان امامزاده علی اکبر شب گذشته در مراسم ویژه روز امامزادگان شهرستان شهرضا که در این آستانه برگزار شد، امامزادگان را مروجان فرهنگ اسلامی در جامعه دانست و افزود: این بزرگان در هر منطقه و ناحیه ای که حضور داشته اند خیل عظیم شیعیان پرورش یافته اند.

 

 

وی در ادامه عنوان کرد: خاندان و سلاله رسول خدا(ص) در زمره برترین مردم روزگار خود بوده اند و محل رجوع تعداد زیادی از مردم قرار می گرفته اند.

 

 

مدیر آستان امامزاده علی اکبر ترویج علوم اسلامی را مهم ترین خدمت امامزادگان در دوران حیات آنها برشمرد و تصریح کرد: آن بزرگان این رسالت خطیر را با سخن و با عمل خود انجام می داده اند و تا به امروز ماندگار شده است.

 

 

حجت الاسلام بازمند اظهار کرد: در سال همدلی و همزبانی، همراهی مدیریت آستانه امازاده شاهرضا و آستانه امامزاده علی اکبر نمونه ای وحدت و انسجام تولیت و هیأت امنای این دو مکان مقدس است.

 

 

وی ضمن تأکید بر لزوم توجه به امامزادگان به عنوان پایگاه های فرهنگی جامعه گفت: باید تدابیری اتخاذ شود تا امامزادگان به عنوان پایگاه های فرهنگی جامعه احیا شوند تا بتوانند رسالت خطیر فرهنگی خود را به بهترین وجه انجام دهند.

 

 

به گزارش رسا، آستانه مقدس امامزاده علی اکبر، در روستایی به همین نام و در 15 کیلومتری شهرضا قرار دارد./868/پ202/ب4

ارسال نظرات