۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۷
کد خبر: ۲۸۱۲۸۱
آیت الله طبرسی:

همدلی و همزبانی ملت ایران عامل عزت و اقتدار کشور است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، همدلی و همزبانی ملت ایران را عامل عزت و اقتدار کشور در عرصه های مختلف دانست و گفت: حفظ این جایگاه نیازمند وحدت و انسجام داخلی است
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در غرب مازندران، آیت‌الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در مراسم سومین روز درگذشت نماینده اسبق مردم رامسر،  تنکابن و عباس‌آباد در مجلس شورای اسلامی با بیان این که انسان باید تا زمانی که زنده است به مردم خدمت کند تا پس از مرگ از او یک نام نیک برجای بماند.

 

وی خدمت به مردم را بزرگترین خیر در جامعه دانست و افزود: انسان باید تا زمانی که در قید حیات است در مسیر خیر و خدمت به مردم گام بردارد.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که نام نیک تنها سرمایه ای است که برای انسان باقی خواهد ماند، تصریح کرد: اگر خیر و نیکی در همه سطوح جامعه ساری و جاری باشد به حتم بسیاری از مشکلات جامعه ما کاسته خواهد شد.

 

امام جمعه ساری با بیان این که خدمت به مردم عبادتی با اجر و ثواب بالایی است، خاطرنشان کرد: کسی که در نظام اسلامی لباس خدمت به تن دارد به حتم رسالت سنگینی بر عهده او است و باید از این فرصت به وجود آمده تنها در جهت خدمت به عموم جامعه بهره گیرد.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که لباس خدمت به مردم بر تن هر فردی پوشانیده نیست، تصریح کرد: کسی که به مردم خدمت می کند بداند که به حتم این اقدام او موجب عزت و برکت در زندگی خواهد شد.

 

آیت الله طبرسی از ملت ایران به عنوان مردمی فهیم و قدرشناس یاد کرد و گفت: مردم کشورمان در هر صحنه و شرایطی قدردان کسانی هستند که در دوره ای به آنها خدمت کرده است.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که امروز به برکت انقلاب اسلامی شاهد گسترش فرهنگ خدمت گزاری به عموم جامعه هستیم، ادامه داد: امیدواریم این فرهنگ در همه بخش های کشورمان نهادینه شود و شاهد خدمات بی وقفه به جامعه باشیم.

 

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود به ویژگی های مرحوم راهب اشاره کرد و با بیان این که مردم داری شاخص ترین ویژگی این مرد تلاشگر بود، افزود: وی در دوران خدمت خود از همه ظرفیت ها برای خدمت به استان و مردم استفاده کرد و توانست نام نیکی از خود به جای بگذارد.

 

وی  با بیان این که مردم کشورمان فعالیت های مسؤولان را به خوبی رصد می کنند، خاطرنشان کرد: مردم قدرشناس ایران اسلامی هیچ گاه خدمات صادقانه و تلاشگرانه مسؤولان خدوم خود را فراموش نخواهند کرد.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود از مرحوم راهب به عنوان فردی خدوم، با تقوا، مردم دار و خوش خلق یاد کرد و گفت: این فرد خدمت گذار عمر خود را در جهت خدمت به مردم سپری کرد.

 

امام جمعه ساری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن دهه کرامت، این دهه را فرصت بسیار ارزشمندی در جهت ترویج معارف ناب دینی در جامعه دانست و گفت:  باید تلاش کنیم در پرتو نورانیت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) به تعالی حقیقی دست پیدا کنیم.

 

وی با بیان این که ملت بزرگ ایران همواره از برکات وجودی این دو امام بزرگوار بهره بوده و هستند، خاطرنشان کرد: ایران در سایه سار این دو شخصیت بزرگ امروز به کشوری با عظمت در دنیا تبدیل شده است. 

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، همدلی و همزبانی ملت ایران را عامل عزت و اقتدار کشور در عرصه های مختلف دانست و گفت: حفظ این جایگاه نیازمند وحدت و انسجام داخلی است./950/پ202/ب1

ارسال نظرات