۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱
کد خبر: ۲۸۱۱۰۶
نماینده مجلس شورای اسلامی:

استقبال حماسی مردم از شهدای گمنام مهر تأییدی بر پایبندی به شعارهای انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور حماسی و با بصیرت مردم منطقه در استقبال باشکوه از شهدای گمنام، اعم از شیعه و سنی در گرمای سوزان، مهر تأییدی دیگر بر پایبندی مردم به شعارهای انقلاب اسلامی است.
احمدي نماينده کنگان

حجت الاسلام موسی احمدی، نماینده مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر گفت: هفته ای که گذشت اتفاق بزرگ و میمون در منطقه جنوب استان بوشهر رخ داد و بار دیگر شهرها و روستاهای منطقه، معطر به بوی شهدای گمنام شد.

 

وی افزود: حضور حماسی و با بصیرت مردم منطقه در استقبال باشکوه از شهدای گمنام، اعم از شیعه و سنی در گرمای سوزان، مهر تأییدی دیگر بر پایبندی مردم به شعارهای انقلاب اسلامی است.

 

حجت الاسلام احمدی با قدرشناسی از حضور باشکوه مردم شهرستان های دیر، کنگان و جم در استقبال از شهدای گمنام اظهار داشت: از همه مسؤولان، خانواده های معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران، فعالان مذهبی، اجتماعی و سیاسی، اصحاب رسانه و همه آحاد مردم که حضوری فعال و پرشور در مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام در شهرهای بردخون، سیراف و ریز داشتند تشکر می‌کنم.

 

نماینده مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به سالروز ورود آزادگاه به میهن اسلامی گفت: مرداد سال 69، روز خاطره انگیز و سراسر شور و هیجان آغاز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی و روز سراسر افتخاری است که بر صفحات زرین انقلاب حک شد.

 

وی افزود: این روز یادآور ایام معطر به عطر حضور دوباره عزیزانی است که بوی شهیدان را با خود داشتند.

 

حجت الاسلام احمدی بیان داشت: ایستادگی و مقاومت آزادگان سرافراز در طول سال های سخت اسارت نه تنها روحیه دشمن را خرد کرد، بلکه ملت ایران را رو سفید و سربلند و همگان را به تعظیم و احترام در مقابل سرو قامتان همیشه استوار کشور وادار کرد و قدرت های جهانی متوجه شدند در صورت مواجهه با ملت ایران با حریفی سخت و مقاوم مواجه هستند.

 

رییس مجمع نمایندگان استان بوشهر گفت: این وجه از بازدارندگی در پناه مقاومت و مجاهدت آزادگان به ایران عزیز هدیه شد و ملت نعمت پرقدر آنان را پاس می دارد./833/ت302/ح

ارسال نظرات