۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲
کد خبر: ۲۸۱۰۹۳
15 و 16 مهر؛

اجلاسیه منطقه ای جامعه مدرسین در مازندران برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه مازندران از برگزاری اجلاسیه منطقه ای جامعه مدرسین حوزه علمیه به میزبانی این استان خبر داد.
اجلاسيه سراسري جامعه مدرسين

حجت الاسلام ابوالقاسم طاهری، مدیر حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری از برگزاری اجلاسیه منطقه ای جامعه مدرسین حوزه علمیه به میزبانی این استان خبر داد.

 

وی با بیان این که اجلاسیه جامعه مدرسین حوزه علمیه هر ساله با حضور هزار و 500 نفر از علمای کشور در قم برگزار می شد، افزود: در سال هایی که این اجلاسیه در قم برگزار نمی شد، به صورت منطقه ای و به میزبانی یک استان برگزار می شود.

 

مدیر حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که اجلاسیه منطقه ای امسال جامعه مدرسین حوزه علمیه با محوریت استان های مازندران، گیلان و گلستان و به میزبانی مازندران خواهد بود، تصریح کرد: این اجلاسیه 15 و 16 مهر در ساری برگزار می شود.

 

حجت الاسلام طاهری با بیان این که در این اجلاسیه 800 نفر از علما و روحانیان تأثیرگذار استان های شمالی حضور خواهند داشت، ادامه داد: این اجلاسیه فرصت خوبی برای هم اندیشی علمای بلاد خواهد بود.

 

وی با اشاره به این که برای این اجلاسیه سه کمیسیون و ده کمیته در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: هر یک از این کمیسیون ها 25 نفر عضو دارد که اعضا و دبیران آن نیز در حال حاضر مشخص شدند.

 

مدیر حوزه علمیه مازندران، کمیسیون فرهنگی تبلیغی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی و حوزه و روحانیت را سه کمیسیون اجلاسیه منطقه ای جامعه مدرسین اعلام کرد و افزود: جلسات این کمیسیون ها به منظور جمع بندی و ارائه مسائل به اجلاس اصلی در حال برگزاری است.

 

حجت الاسلام طاهری ادامه داد: از جمع حوزویان تعدادی از مسؤولان، معاونان، اعضای شورای حوزه، مدیران مدارس، معاونان، اساتید حوزه و همچنین روحانیان فعال در عرصه دانشگاه در کمیسیون های مربوطه به ویژه کمیسیون روحانیت حضور دارند./950/ت302/ب1

ارسال نظرات