۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۱
کد خبر: ۲۸۰۱۳۹
نماینده مردم تهران:

بهره برداری سیاسی از توافق سبب آفت‌زدگی جامعه می‌شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تهران با بیان اینکه نگاه سیاسی به توافق صحیح نیست، گفت: نگاه سیاسی به توافق می‌تواند آفتی برای نظام تلقی شده و در مقابل، نگاه ملی راه حل مناسبی است.
حسين طلا

حسین طلا نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان اینکه نگاه سیاسی به توافق می تواند آفتی برای نظام تلقی شود، گفت: ممکن است برخی برای منفعت حزب و گروه سیاسی خود فقط نکته های مثبت توافق را برای مردم بیان کنند و طبیعی است گروه مخالف فقط به نکات منفی توافق بپردازد که البته این دو نگاه صحیح نیست و باید به این توافق نگاه ملی شود.

 

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر با بیان اینکه جمهوری اسلامی در طول سال های گذشته به دنبال حل مساله مذاکرات بوده است، گفت: این دولت با پیگیری های خود توانست به این توافق دست یابد، در این راستا مجلس کمیسیونی 15 نفره را برای بررسی این توافق تشکیل خواهد داد، در این کمیسیون ابعاد نظامی، سیاسی، اقتصادی و حقوقی توافق بررسی می شود.

 

وی افزود: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب اشاره کردند جمهوری اسلامی از دستیابی به این توافق ذوق‌زده نبوده و همچنین نباید اقدامات انجام گرفته توسط تیم مذاکره کننده نادیده گرفته شود.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سه نوع نگاه به مجموعه توافق در مجلس شورای اسلامی وجود دارد، تصریح کرد: برخی از اوایل انقلاب به تفکر مقاومت معتقد بوده و برخی سازش را راه حل می دانند، نگاه سوم تفکر مدیریت استراتژیک نظام است که باید بین سه مولفه اقتصاد، مسائل منطقه‌ای و موضوع هسته ای تعادل مناسبی را ایجاد کند.

 

وی با بیان اینکه باید نگاه تاریخی به توافق داشته باشیم، ابراز داشت: موضوع نگاه آیندگان به توافق اخیر نیز باید مدنظر قرار گیرد و مهم‌تر از موضوع هسته ای وحدت ملی از جایگاه بالایی برخوردار است، امیدواریم در کل آنچه تصویب می شود منفعت نظام اسلامی را دربر داشته باشد./811/ت302/ش

ارسال نظرات