۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳
کد خبر: ۲۷۸۶۹۸
در مراسم غباروبی خبرنگاران از گلزار شهدا مطرح شد؛

اهل قلم و رسانه‌ها از ارزش‌های اسلام در مقابل رجز خوانی دشمن دفاع کنند

خبرگزاری رسا ـ جانشین لشکر علی بن‌ابی طالب قم در دوران دفاع مقدس با بیان اینکه رجز خوانی های رسانه‌های دشمن نباید بی پاسخ بماند، عنوان کرد: امروز حفظ حرمت خون شهدای خبرنگار این است که با قلم های توانمند به تفحص علمی و پژوهشی در حوزه دفاع از حریم ارزشهای انقلاب پرداخته شود.
غبارروبي مزار شهدا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا،  خبرنگاران و اصحاب رسانه استان قم صبح امروز با حضور در گلزار شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای خبرنگار این استان ضمن غبارروبی مزار شهدا با آرمان‌های این پاسداران انقلاب تجدید عهد کردند. 


در این مراسم یاد و خاطره شهدای خبرنگار هشت سال دفاع مقدس قم، شهید صارمی و محمد مهدی کریمی گرامی داشته شد
.


همچنین در این مراسم سردار حاج احمد فتوحی، جانشین لشکر علی بن‌ابی طالب قم در دوران دفاع مقدس به عنوان یک خبرنگار به روایت گری مجاهدت‌های سربازان اسلام در هشت سال دفاع مقدس پرداخت و گفت: در دوران دفاع مقدس سربازان اسلام به معنای حقیقی التزام عملی به اجرای امر ولایت فقیه داشتند.


وی با اشاره به مجاهدت های رزمندگان اسلام در جزیره مجنون، عنوان کرد: در عملیات پس گرفتن جزایر مجنون شاهد مجاهدت سربازی بودم که معنای حقیقی ایمان را می شد در وی دید.


وی ادامه داد: این سرباز امام خمینی(ره) وقتی دستور آزاد سازی جزایر را دریافت کرد با خدای خود عهد کرد که حتی با شهادتش به اندازه یک متر از این خاک را حفظ کند.


سردار فتوحی با اشاره به لزوم حفظ ارزشهای انقلابی شهدای خبرنگار از سوی خبرنگاران، یادآور شد: امروز باید اهالی رسانه به حفظ خطوط معین شده مقام معظم رهبری در همه عرصه ها همت گمارند.


جانشین لشکر علی بن‌ابی طالب(ع) قم در دوران دفاع مقدس ادامه داد: در یکی از بازدید های مسؤولین کره‌ای وقتی عبور سربازان اسلام را از رودخانه های وحشی روایت کردیم، آنها از شدت تعجب نمی‌دانستند چگونه باید این جریان را تحلیل کنند.


وی افزود: ما در این مبارزه 1700 تانک را فقط در یک عملیات نابود کردیم و نبردی معادل این، هنوز در تاریخ نظامی ثبت نشده است.


سردار فتوحی با اشاره به فعالیت‌های خبری خود در دوران دفاع مقدس، عنوان کرد: امروز من با بیان این روایت ها در حقیقت اهل قلم و رسانه را به تفحص علمی پژوهشی جدی در حوزه دفاع از حریم اسلام دعوت می کنم تا در مقابل رجزخوانی‌های رسانه‌ای دشمن قد علم کرده و به دفاع بپردازند./921/202/ع

ارسال نظرات