۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۲۷۷۵۹۲

جلسه هم اندیشی مشاور وزیر کشور در امور روحانیت با علمای آذربایجان شرقی برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ جلسه هم اندیشی حجت الاسلام نمازی، مشاور وزیر کشور در امور روحانیت با ائمه جمعه و علمای آذربایجان شرقی برگزار شد.
حجت الاسلام نمازي
به گزارش خبرنگار خبرگزای رسا در تبریز، حجت الاسلام داوود نمازی، مشاور وزیر کشور در امور روحانیت، پیش از ظهر امروز در تالار استانداری استان آذربایجان شرقی با جمعی از علما، روحانیت و ائمه جمعه استان دیدار و گفت‌وگو کرد.
 
 
بنابراین گزارش در این جلسه ائمه جمعه استان آذربایجان شرقی، مدیران مدارس علمیه، نمایندگان رهبری در دانشگاه ها و برخی دیگر از علمای بارز استان حضور داشتند و به ارائه نکته نظرات خود پرداختند.
 
 
جبارزاده، استاندار استان آذربایجان شرقی در این دیدار، انقلاب و نظام را یک نظام برخاسته از بطن روحانیت عنوان کرد و گفت: از این نکته نظر لازم است ارتباط تنگاتنگی با روحانیت برقرار شود، از این رو این گونه جلسات برای انتقال بیانات روحانیت استان به دولت مردان ضروری است.
 
 
وی با اشاره به همدلی و هم زبانی میان روحانیت و مسؤولان استان، گفت: این وضعیت نتیجه هدایت ها و توجهات آیت الله مجتهد شبستری، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و همکاری فرمانداران استان است.
 
 
استاندار آذربایجان شرقی، افزود: این صمیمت و همدلی میان مسؤولان و مردم استان، مرهون توجهات و هدایت های روحانیت استان است.
 
 
وی با اشاره به وضعیت مطلوب و بالای امنیتی در استان، گفت: در سال گذشته از مشکلات امنیتی برخوردار نبوده ایم، از این رو استان آذربایجان شرقی از شرایط مطلوب برای جذب سرمایه برای توسعه استان برخوردار است.
 
 
جبارزاده با اشاره به مسأله بد حجابی در ادارات استان، تأکید کرد: برای ریشه کن کردن بدحجابی در ادارات در بدو کار تمامی مدیران استانی جمع و تذکرات لازم به مدیران ابلاغ شد.
 
 
وی کارمندان دولت را عائله دولت خواند و ابراز داشت: با این وجود بد حجابی در میان کارمندان مورد قبول نیست که با پیگیری های انجام شده این موضوع در ادارات به صفر رسیده است.
 
 
جبارزاده اذعان داشت: امروز در این رابطه فراتر از ادارت حرکت کرده و به سراغ شرکت هایی که دولتی نبوده بلکه در حقیقت شبه دولتی هستند توجه کرده این و به سراغ توجیه این شرکت ها رفته ایم.
 
 
وی با اشاره به همدلی و همزبانی میان روحانیت استان، مردم و مسؤولان تصریح کرد: مردم آذربایجان انسان های متدین، متعصب بوده اند، و خواسته روحانیت نیز احترام به اعتقادات مردم و حفظ شئون اسلامی است.
 
 
وی شرایط اعتیاد در استان را نامطلوب عنوان کرد و گفت: ما در گذشته از این مسأله در استان برخوردا نبوده ایم، اما امروز شاهد آماری هستیم که برای استان ما قابل قبول نیست./854/پ202/ب4
ارسال نظرات