۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸
کد خبر: ۲۷۶۷۹۳
مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان خبر داد؛

حضور 100 هزار نفری مردم زنجان در برنامه های ماه رمضان حسینیه اعظم زنجان

خبرگزاری رسا ـ مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان با اشاره به حضور گسترده مردم زنجان در برنامه های مختلف حسینیه اعظم زنجان در ماه مبارک رمضان، گفت: امسال با توجه به برآوردهای انجام شده، حدود 100 هزار نفر از برنامه های این مرکز اسلامی در ماه مبارک رمضان استفاده کرده‌اند.
حسينيه اعظم زنجان

مجتبی شهامی، مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، با اشاره به برگزاری برنامه های متعدد آموزشی و فرهنگی در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: طی ماه مبارک رمضان سال جاری برنامه‌های متعددی در حسینیه اعظم زنجان اجرایی شد.

 

این مقام مسؤول در ادامه با اشاره به برنامه ریزی های مختلف انجام شده در این مرکز اظهار داشت: مهم‌ترین برنامه‌ اجرایی شده در مکان حسینیه اعظم زنجان، جمع‌خوانی قرآن کریم بود، اضافه کرد: که البته این مراسم با حضور تقریبا 2 هزار نفر به صورت روزانه از ساعت 18 تا 19 عصر برگزار شد.

 

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان در ادامه با اشاره به حضور طیف مختلف مردمی در مراسمات شب های قدر تصیح کرد: مراسم شب های قدر در حسینیه اعظم زنجان با شکوه خصاصی برگزار شد که در این مراسم‌ها به صورت شبانه تقریبا 5 هزار نفر حضور پیدا کردند.

 

شهامی در ادامه با اشاره به دیگر برنامه های برنامه ریزی و عملیاتی شده حسینیه اعظم برای شب های قدر تأکید کرد: افزون بر برنامه های مختلف آموزشی، در شب‌های قدر دسته عزاداری نیز از مقابل حسینیه اعظم زنجان برگزار شد که در این مراسم مذهبی بسیار بزرگ نیز 2 تا 3 هزار نفر حضور داشتند.

 

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان در پایان با اشاره به حضور جمعیت بسیار گسترده مردمی در نماز عید فطر امسال خاطر نشان کرد: در نماز عید فطر امسال نیز در حدود 5 هزار نفر حضور داشتند که با یک حساب سرانگشتی می توان گفت که تقریبا در ایام ماه مبارک رمضان حدود 100 هزار نفر در برنامه‌های حسینیه اعظم زنجان حضور پیدا کرده‌اند. /949/ت303/ح

ارسال نظرات