۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۲۷۶۵۵۴
با هدف تجلیل از تلاش علمی طلاب صورت می گیرد؛

اعزام طلاب حائز رتبه های برتر علمی به اردوی مشهد مقدس در زنجان

خبرگزاری رسا ـ معاون آموزش حوزه علمیه امام صادق(ع) زنجان گفت: طلاب حائز رتبه های برتر علمی حوزه علمیه امام صادق(ع) زنجان از سوی مدیریت حوزه علمیه زنجان به عنوان تقدیر از تلاش‌های علمی آنها، به اردوی مشهد مقدس اعزام می‌شوند.
اردوي طلاب

حجت الاسلام حبیب ولی‌خانی، معاون آموزش حوزه علمیه امام صادق(ع) زنجان و مسؤول برگزاری اردوی مشهد مقدس طلاب این حوزه علمیه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، از اعزام طلاب ممتاز علمی به اردوی مشهد مقدس خبر داد و اظهار داشت: طلاب حوزه علمیه زنجان امروز به این اردو اعزام می شوند.

 

وی در ادامه با اشاره به شرایط حضور در این اردوی یک هفته ای خاطرنشان کرد: طلابی که در این اردوی چند روزه حضور دارند، افرادی هستند که در امتحانات سطح یک حوزه علمیه امام صادق(ع) زنجان حائز رتبه های برتر علمی شده و نمرات بالایی را در دروس کسب کرده اند.

 

معاون آموزش حوزه علمیه امام صادق(ع) زنجان در ادامه افزود: برگزاری این اردو نیز به منزله جایزه و تقدیر از زحمات و تلاش های علمی آنها بوده که البته هر سال چنین اردویی که برای قدردانی از تلاش های طلاب ممتاز حوزه علمیه امام صادق(ع) زنجان است، برگزار می شود.

 

حجت الاسلام ولی خانی در ادامه با اشاره به برنامه های درون اردویی این سفر گفت: این سفر صرفا یک برنامه اردویی تفریحی است و قصد نداریم تا در آن برنامه های دیگری برگزار کنیم، چرا که هدف ما از برگزاری این اردو رفع خستگی و انبساط خاطر طلابی است که تلاش های زیادی کرده و به یک استراحت کوتاه مدت نیاز داشتند.

 

گفتنی است، بنا بر اعلام مسؤول برگزاری اردو، 50 نفر از طلاب ممتاز علمی حوزه علمیه امام صادق(ع) زنجان عصر امروز با قطار زنجان مشهد به این اردوی یک هفته ای اعزام می شوند./949/ت303/ح

ارسال نظرات