۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۲۷۶۴۱۶
آیت الله علما:

دلخوش به نتیجه توافق نباشید/ فشار اقتصادی با اصلاح مدیریت داخلی کشور برطرف می‌شود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه کرمانشاه با بیان راه های برون رفت از فشار اقتصادی گفت: نباید به مذاکرات دل بست چرا که تا زمانی که مدیریت داخلی کشور اصلاح نشود و بر تولیدات داخلی تکیه نکنیم قطعا وضعیت اقتصادی متحول نخواهد شد بنابراین با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب، اقتصاد مقاومتی را باید سرلوحه کار خود قرار دهیم.
آيت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه در خطبه های دوم نماز جمعه امروز با بیان این که نیروهای تروریستی تربیت شده استکبار هستند عنوان داشت: گروه های خطرناک تروریستی داعش با نام اسلام دنبال اسلام هراسی و تفرقه افکنی بین مسلمانان هستند.


آیت الله علما تصریح کرد: خوشبختانه روز به روز بر وحدت و انسجام مسلمانان افزوده می گردد چرا که همه به ماهیت استکبار پی برده اند بنابراین یکپارچگی و ایستادگی در برابر آن ها را بهترین راه حل می دانند.


وی در ادامه افزود: صحبت های رییس جمهور آمریکا به صراحت نشان می دهد که قابل اعتماد نیستند و با نا امنی که در منطقه ایجاد کرده اند برای جهانیان ثابت شده که عهد شکن هستند و تنها هدف استکبار سلطه بر دنیا است.


نماینده ولی فقیه در کرمانشاه با اشاره به مذاکرات 1+5 خاطر نشان کرد: حتی نتیجه مذاکرات هم نمی تواند استکبار ستیزی را متوقف کند و ما همچنان حامی مردم مظلوم و مسلمان یمن، سوریه و دیگر مسلمانان هستیم.


امام جمعه کرمانشاه با بیان راه های برون رفت از فشار اقتصادی ابراز کرد: نباید به نتیجه مذاکرات دل بست چرا که تا زمانی که مدیریت داخلی کشور اصلاح نشود و بر تولیدات داخلی تکیه نکنیم قطعا وضعیت اقتصادی متحول نخواهد شد بنابراین با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب، اقتصاد مقاومتی را باید سرلوحه کار خود قرار دهیم.


آیت الله علما با اشاره به فرا رسیدن سالروز حماسه غرور آفرین عملیات مرصاد اظهار داشت: آخرین نبرد ایران با دشمنان انقلاب و اسلام سبب زمین گیر شدن منافقان و نیروهای دشمن شد، در این عملیات با حضور خود جوش نیروهای مردمی و نقش تأثیر گذار نیروهای هوانیروز از پیشروی دشمن به خاک ایران جلوگیری شد؛
 دشمنان اسلام و انقلاب، انسجام و یکپارچگی نیروهای مردمی و نظامی ایران و شکست در این عملیات را هیچ گاه فراموش نخواهند کرد.


نماینده ولی فقیه در کرمانشاه در پایان با اشاره به سالروز اقامه اولین نماز جمعه به حکم امام خمینی (ره) ابراز کرد: نماز جمعه نماد انسجام، اتحاد و یکپارچگی مسلمانان و ترویج و تبیین فرهنگ اسلامی است./857/پ201/ف

ارسال نظرات