۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۳
کد خبر: ۲۷۶۱۶۶
استاد حوزه علمیه:

همدلی و همزبانی دولت و ملت زمینه ساز حل مشکلات کشور است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه آمل گفت: با همدلی و همزبانی دولت و ملت زمینه حل مشکلات در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و دیگر عرصه ها در کشور فراهم می شود که باید از آن بهره گیری کنیم.
استاد حوزه علميه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام مهدی غفاری، استاد حوزه علمیه آمل، امروز در نشست مسوولان امور ایثارگران شهرداری‌های مازندران که در دانشگاه شمال و به میزبانی شهرداری امام زاده عبدالله برگزار شد با اشاره به نام گذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی، گفت: شعار سال بر اساس نیازهای مهم کشور با تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری انتخاب شده است.


 وی گفت: شعار سال نقشه راه مردم و مسؤولان است و باید ابعاد مختلف آن مورد توجه بوده و زمینه های لازم برای تحقق همدلی و همزبانی در جامعه فراهم شود.


امام جمعه امام زاده عبدالله تصریح کرد: باید مردم و مسوولان به تحقق شعار سال کمک کرده و بیش از گذشته همدل و همزبان باشند که تحقق این امر ارزنده برکات و ثمرات گرانقدری دارد.


 حجت الاسلام غفاری بر ضرورت توجه به منویات مقام معظم رهبری تاکید کرد و گفت: شعار سال تنها یک شعار معمولی نیست و نباید تنها به عنوان بنر و سربرگ نامه های اداری از آن استفاده شود.


 وی یادآور شد: با همدلی و همزبانی دولت و ملت زمینه حل مشکلات در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی  و دیگر عرصه ها در کشور فراهم می شود که باید از آن بهره گیری کنیم.


 استاد حوزه علمیه آمل با بیان این که نگاه دقیق و تیزبینانه مقام معظم رهبری به مسائل و مشکلات کشور موجب این نام گذاری شده است، گفت: باید با توصیه رهبری همه افراد جامعه پشتیبان دولت در عرصه های مختلف باشند و دولت نیز در همه عرصه ها پشتیبان و حامی ملت باشد تا بتوانیم در مسیر تعالی و پیشرفت نظام اسلامی گام برداریم.


حجت الاسلام غفاری با تاکید بر این که امروز نظام اسلامی در جایگاه عزت و اقتدار قرار دارد، بیان داشت: باید از ظرفیت های موجود در راستای پیشرفت و توسعه بیش از پیش نظام اسلامی استفاده کرده و تلاش های گرانقدری را در این راستا صورت دهیم.


امام جمعه امام زاده عبدالله خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده های معظم شهدا و جانبازان ادای دین به ارزش های انقلاب اسلامی است و همه مسؤولان باید به آن توجه داشته باشند و امیدواریم این توجه در سال 94 که سال همدلی و همزبانی دولت و ملت است تجلی بهتری یافته و قدرشناسی مناسب تری نسبت به این عزیزان صورت گیرد./950/پ202/ب1

ارسال نظرات