۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸
کد خبر: ۲۷۶۰۰۲
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

مسؤولان کشور در خط مقدم تحقق همدلی و همزبانی هستند

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: مدیران و مسؤولان نظام در خط مقدم تحقق همدلی و همزبانی در جامعه اسلامی هستند.
مدير کل تبليغات اسلامي مازندران

حجت الاسلام ناصرشکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری با اشاره به برخی بیانات مقام معظم رهبری در خطبه های باشکوه ایشان در روز عید سعید فطر و تذکر جدی معظم له در خصوص دوری از دو دستگی کشور به ویژه بعد از توافق ابتدایی هسته ای در مذاکرات وین اظهار داشت: مدیران و مسؤولان نظام در خط مقدم تحقق همدلی و همزبانی در نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار دارند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که آحاد جامعه در پیمایش مسیر تعالی خود، نیازمند الگو و روش است گفت: الگوگیری  از نیازهای سرشتی و شخصیتی انسان ها محسوب می شود و ملت بزرگ ایران با انقلاب اسلامی خود که نقطه عطف تاریخ معاصر جهان را رقم زد از بهترین الگو برای الگو شدن پیروی کرد و نظامی را به وجود آورد که این نظام دارای حکومت و همه عناصر حاکمیتی است.

 

حجت الاسلام شکریان با تأکید بر این که زنده و پویا بودن این ملت سترگ مبتنی بر اندیشه های متعالی و اعتلاء بخش اسلام است، خاطر نشان کرد: از آنجا که انقلاب اسلامی ایران تغییر نگرش ها و الهی سازی زندگی انسان ها را وجهه همت خویش می داند، اساسی ترین اصلاح و تنقیح را در حوزه فرهنگ دینی، مقاومت و پایداری  جستجو و مطالبه می کند.

 

این استاد حوزه و دانشگاه در ادامه افزود: توفیقات در همه مراحل مذاکرات چندین ساله هسته ای حاصل حمایت و رهنمود های رهبر فرزانه انقلاب در حمایت از تیم مذاکره کننده هسته ای بود و این حمایت ها و رهنمودها تا انتهای مسیر هم ادامه خواهد داشت و طبق نظر ایشان مسیر قانونی متن توافق نامه در کشور باید طی شود.

 

وی در ادامه ضمن اشاره به نقش ایستادگی و مقاومت مسلمانان در برابر زیاده خواهی ها در مقابل جبهه باطل در تاریخ اسلام خاطر نشان کرد: به برکت دین مبین اسلام و در سایه زعامت و رهبری امـــام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، کشور و نظام ما همواره در مسیر درست حرکت کرده و روز به روز بر قدرت و عظمت آن افزوده می شود.

 

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران تصریح کرد: تقویت فرهنگ مقاومت و ایستادگی و فرهنگ پایداری در جامعه سدی محکم در برابر دسیسه های دشمنان و زیاده خواهی و یاوه گویی آنان ایجاد خواهد کرد.

 

امام جمعه موقت نماز جمعه بابل با اشاره به کارنامه سیاه دولت مستکبر آمریکا در بیش از سه دهه تاریخ انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی در سایه رهبری عظیم الشان انقلاب روز به روز عزتمندانه و سرافراز برای اعتلای این نظام مقدس تلاش خواهد کرد و قله های پیشرفت و ترقی را یک یه یک طی خواهد کرد و مادامی که ظلم و ظالم وجود دارد استکبار ستیزی هم در آحاد ملت ایران هم جریان خواهد داشت که نمونه آن را در اجتماع بی نظیر و پرشور مردم بصیر ایران اسلامی در روزقدس به رخ جهانیان کشیدند.

 

وی در پایان به مقاومت و ایستادگی مردم مظلوم یمن در برابر رژیم جاهل و سفاک سعودی اشاره و آن را توطئه جدید آمریکایی اسراییلی در منطقه خواند و تاکید کرد: این مردم مقاوم بیش از صد روز است در برابر چندهزار تن انواع بمب های رژیم آدم کش آل سعود ایستاده اند و  مقاومت می کنند و روی آرمان خواهی اصیل خود تاکید دارند./950/ت302/ب1

ارسال نظرات