۲۷ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴
کد خبر: ۲۷۵۵۳۱
آیت الله صفایی بوشهری خواستار شد؛

بررسی دقیق مفاد توافق هسته ای از سوی مجلس شورای اسلامی

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر خواستار بررسی دقیق مفاد توافق هسته ای از سوی مجلس شورای اسلامی شد و گفت: توافق مشترک صورت گرفته بین ایران و گروه 1+5 از حوادث مهم سال است.
آيت‌الله صفايي بوشهري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر صبح امروز شنبه پس از اقامه نماز عید فطر با تبریک این عید گفت: این عید از اعیاد بزرگ جهان اسلام است و محصول دستاورها و عبادات مؤمنان است.

 

وی با اشاره به حوادث یک سال گذشته در جهان اسلامی اظهار داشت: حمله آل سعود به مردم مظلوم یمن و وجود گروه های تکفیری در منطقه از مهم ترین حوادث این یک سال اخیر است.

 

امام جمعه بوشهر با اشاره به توافق مشترک صورت گرفته بین ایران و گروه 1+5 این اتفاق را یکی دیگر از حواث مهم سال دانست و گفت: امیدواریم نتایج این توافق به نفع ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران باشد.

 

وی با قدردانی از تیم مذاکره کننده هسته ای خواستار دقت مجلس شورای اسلامی در بررسی مفاد توافق مشترک ایران و گروه 1+5 شد.

 

آیت الله صفایی بوشهری همچنین در ادامه سخنان خود با تقدیر از مسؤولانی که در برپایی محافل و مراسمات در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: از همه دستگاه های فرهنگی، رسانه ها، مداحان هیئت های مذهبی و روحانیون که در این مدت یک ماه تلاش بسیاری را برای برگزاری هرچه بهتر محافل داشتند تشکر می کنم.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره به معضل کم آبی در استان خواستار تلاش جدی مسؤولان به جهت برطرف کردن این مسأله شد و گفت: احترام و تکریم مردم وظیفه تمام مسؤولان است./833/پ201/ح

ارسال نظرات