۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۲۷۵۱۷۵
معاون تهذیب حوزه علمیه قزوین:

حفظ وحدت از نخستین اولویت‌های نظام جمهوری اسلامی ایران است

خبرگزاری رسا ـ معاون تهذیب حوزه علمیه قزوین گفت: حفظ وحدت از نخستین اولویت‌های نظام جمهوری اسلامی ایران است و محور وحدت، ولایت فقیه و رهبر انقلاب است و راهنمایی ها و نقشه راهی که رهبر انقلاب مشخص کرده‌اند، همه باید به سمت آن خط و هدف حرکت کنند تا در جامعه دو قطبی بودن ایجاد نشود و وحدت بین ملت به وجود آید.
حجت الاسلام علي عباسي

حجت الاسلام علی عباسی، معاون تهذیب حوزه علمیه قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، درباره مذاکرات هسته ای گفت: خطوط قرمز از مواردی است که عزت و شوکت مملکت وابسته به آن است و محرمانه است دشمن نمی‌تواند وارد حریم خصوصی ما شود.

 

معاون تهذیب حوزه علمیه قزوین ابراز داشت: افکار داشمندان ما باید محفوظ بماند و دشمن نباید از خطوط قرمز ما آگاه شود و زمانی که استکبار جهانی از لیست دانشمندان ما آگاه شد تعدادی از دانشمندان هسته‌ای ما را شهید کردند.

 

وی با بیان‌ این‌که ما دشمن را راستی آزمایی می‌کنیم، ادامه داد: کشورهای غربی تا جایی که بتوانند کشورهای مظلوم را آزار می‌دهند و کشورهای غربی بر اساس بی اعتمادی و ظلم بنا شده است.

 

استاد حوزه علمیه قزوین ابراز کرد: استکبار جهانی نتوانست با غزه، لبنان و فلسطین بجنگد چون جمهوری اسلامی ایران پشتیبان آن بود و در عراق هم به همین صورت بود و استکبار جهانی نتوانست به اهدافش برسد.

 

وی با اشاره به این‌که دشمن می‌داند نفوذ ایران بسیار است، عنوان کرد: غربی ها ناچار به مذاکره هستند و گرنه منافع خودشان به خطر می‌افتد و اگر تسلیم شده‌اند  به خاطر این است ناچارند.

 

محور وحدت ولایت فقیه و رهبر انقلاب است

حجت الاسلام عباسی با بیان این‌که ما می‌توانیم کشور قدرتمند داشته باشیم، اظهار کرد: در زمینه سیاسی و اقتصادی موفق باشیم و به اهدافمان برسیم باید نیروهایمان با یکدیگر متحد باشند و اختلافی بین مسؤولان و نیروهای ما وجود نداشته باشد.

 

این کارشناس دینی بیان داشت: حفظ وحدت از نخستین اولویت‌های نظام جمهوری اسلامی ایران است و محور وحدت، ولایت فقیه و رهبر انقلاب است و راهنمایی ها و نقشه راهی که رهبر انقلاب مشخص کرده‌اند، همه باید به سمت آن خط و هدف حرکت کنند تا در جامعه دو قطبی بودن ایجاد نشود و وحدت بین ملت به وجود آید.

 

معاون تهذیب حوزه علمیه تصریح کرد: مذاکره کنندگان نمایندگان کشور هستند و برای منافع جمهوری اسلامی ایران حرکت می‌کنند و بسیار وقت گذاشته‌اند و اقتضای شرع و دین است که از آنها تجلیل کنیم ما باید از خادمان ملت قدردانی کنیم.

 

وی با بیان این‌که بی اعتمادی ما از آمریکا از بین نمی‌رود، عنوان کرد: آمریکایی‌ها با اصل نظام جمهوری اسلامی مخالف هستند، چون نظام اسلامی طرفدار عدالت و مستضعفان است و با ظلم مخالف است.

 

ملت ایران باید با احتیاط رفتار کنند

این کارشناس سیاسی بیان داشت: آمریکایی‌ها با ایران مخالف‌اند، چون نظامشان نظام سرمایه داری است، در هر کجا کشوری تحت ظلم باشد ما آمریکا را می‌بینیم و این اختلاف ریشه‌ای که آنها دارند هرگز حل نمی‌شود.

 

وی در پایان گفت: این توافق هسته ای که ایجاد شد آنها دوباره منتظر عهدشکنی هستند و همیشه برخلاف وعده‌های خود عمل می‌کنند و اگر توافقی حاصل شود ملت ایران باید با احتیاط رفتار کنند تا آنها نقشه دیگری را پیدا نکنند./838/ت302/ح

ارسال نظرات