۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۹
کد خبر: ۲۷۴۵۵۸
رییس مرکز تعالی معنوی کوثر قم:

استراتژی انقلاب اسلامی ایران رسیدن به حکومت جهانی امام زمان است

خبرگزاری رسا ـ رییس مرکز تعالی معنوی کوثر قم گفت: اگر تصور ما این است که مذاکرات به نتیجه هم برسد که امیدواریم به نتیجه برسد همه مشکلات حل خواهد شد اینگونه نیست چرا که انرژی هسته ای دستاویز و بهانه دشمن برای دشمنی با جمهوری اسلامی است.
سردار جواد ملكي رييس مركز تعالي معنوي كوثر قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سردار جواد ملکی رییس مرکز تعالی معنوی کوثر قم، دوشنبه شب در مراسم احیای شب بیست و هفتم هیأت عاشورائیان کاشان در زیارت خواجه تاج الدین این شهرستان گفت: در مذاکرات هسته ای هم جمهوری اسلامی ایران و هم طرف دیگر مذاکره کنند دارای یک استراتژیک و یک تاکتیک مشخصی برای رسیدن به اهداف خود هستند.

 

وی با اشاره به این که این تاکتیک تغییر می کند اما استراتژیک ثابت است و تغییر نمی کند یادآور شد: استراتژی انقلاب اسلامی ایران رسیدن به حکومت جهانی امام زمان(عج) است که خداوند نیز به ما نوید داده و فرموده است ما اراداه کرده ایم و اراده خداوند نیز لاتغییر است.

 

رییس مرکز تعالی معنوی کوثر قم ابراز کرد: استراتژی دشمن بر خلاف جمهوری اسلامی، کشانیدن دنیا به سمت و سوی کفر و فساد و تباهی است چرا که کار شیطان فریب و فساد و تباهی است.

 

سردارملکی با اشاره به این که این دو استراتژی در مقابل یکدیگر هستند و هیچ موقع با یکدیگر جمع نخواهند شد گفت: ما امید به آینده داریم، آینده ای که امامی داریم که غایب است همانطوریکه امروز در زمان غیبت به  ما کمک می کند، او خواهد آمد و ما را یاری خواهد کرد.

 

وی افزود: امام زمان می فرماید، ای شیعیان ما در رابطه با شما کوتاهی نمی کنیم و شما را فراموش نمی کنیم، از این رو اگر خلاف این بود بلایای آسمان بر شما می بارید و دشمن شما را از ریشه در می آورد.

 

رییس مرکز تعالی معنوی کوثر قم یاد آور شد: انجام مذاکرات جمهوری اسلامی ایران با کشورهای 1+5 و آمریکا تاکتیکی برای رسیدن به استراتژی هم  برای ایران و هم برای کشورهای 1+5 و آمریکا است.

 

سردارملکی افزود: دشمن از همه بهتر می داند که انرژی هسته ای ایران صلح آمیز است اما علت مخالفت آنها با فعالیت های هسته ای ایران به دلیل دشمن پشت پرده ای به نام دین  است.

 

وی افزود: دشمن از این که انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب با تکیه بر نیروی دین در مقابل آنها ایستاده خشمگین هستند و می گویند چرا امام خمینی اعلام کرد سیاست ما عین دیانت ما است و دیانت ما عین سیاست ما است و امروز نیز رهبر معظم انقلاب اعلام کرده است دین می تواند دنیا را اداره کند.

 

سردار ملکی گفت: دنیای استکبار خواهان هرج و مرج برای ادامه ظلم و ستم در جهان است و دین در نقطه مقابل آنها قراردارد و این موضوعی است که نمی توانند آن را تحمل کنند.

 

رییس مرکز تعالی معنوی کوثر قم اظهار امیدواری کرد، دشمن در مذاکرات هسته ای با جمهوری اسلامی از مواضع ناحق خود عقب نشینی کند تا با رفع تحریم های ظلمانه آنها گشایشی در وضعیت اقتصادی مردم به وجود بیاید.

 

اسلام آمریکایی آل سعود در نبرد با اسلام ناب محمدی در یمن است

سردار ملکی در ادامه با اشاره به این که آنچه امروز در غزه، جنوب لبنان، عراق، سوریه، یمن و بحرین در جریان است سبب شده است تا برای آمریکا دو مشکل عمده به وجود بیاورد گفت: صدور انقلاب اسلامی به این کشورها و ندای عدالت خواهی مردم این کشورها و مبارزه بر علیه ظلم و ستم آمریکا و کشورهای حامی استکبارجهانی دو مشکل عمده ای است که مسلمانان برای آمریکا به وجود آورده اند.

 

رییس مرکز تعالی معنوی کوثر قم  یاد آور شد: خاندان آل سعود بزرگترین ظلم را به مردم مسلمان یمن وارد کرده است چرا که افکار مردم یمن همان افکار انقلاب اسلامی است، از این رو امروز در مسأله یمن دو قطب اسلام آمریکایی آل سعود در نبرد با اسلام ناب محمدی در یمن است.

 

عاشورائیان باید به دنبال هدایتگری و احیای فرهنگ عاشورا و کربلا باشند

سردار ملکی در ادامه با اشاره به این که امام حسین در سخت ترین شرایط و تا پایان روز عاشورا بعد از این همه مصیب به مردم نصیحت می کرد و به دنبال هدایتگری بود گفت: عاشورائیان باید به دنبال هدایتگری و احیای فرهنگ عاشورا و کربلا باشند.

 

وی افزود: فرهنگ عاشورایی یعنی دعا کردن برای هدایت افرادی که از مسیر هدایت خارج شده اند، بنابراین امام حسین در روز عاشورا فقط به برخی از دشمنان خود نفرین کرد و آنها نیز کسانی بودند که به او متلک و زخم زبان زدند.

 

رییس مرکز تعالی معنوی کوثر قم گفت: عاشورائیان باید ببیند امام حسین و اصحاب امام حسین تا حضرت زینب و امام سجاد(ع) چکار کردند و این نکات را جمع آوری و الگو برداری کنندتا عاشورائیان با مسمّایی باشید./1307/پ202/ب4

ارسال نظرات