۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۳
کد خبر: ۲۷۴۰۳۴
آیت الله علما:

ایثار و مجاهدت شهدا به ما درس جوانمردی و ولایت مداری آموخت

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علما با حضور در جمع طلاب و روحانیان حوزه های علمیه استان کرمانشاه گفت: ایثار و مجاهدت شهدا به ما درس جوانمردی و ولایت‌مداری آموخت، از این رو باید تلاش کنیم که آرمان های دفاع مقدس حفظ شود و اقتدار و عظمت ایران در منطقه همچنان به قوت خود باقی بماند.
آيت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه عصر امروز در مراسم دیدار با خانواده روحانی شهید بهاالدین عراقی و با حضور در جمع طلاب و روحانیان حوزه های علمیه استان کرمانشاه که در دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان کرمانشاه برگزار شد با تشکر و قدردانی از حرکت خداپسندانه در راستای تجلیل و تکریم از خانواده های شهدا عنوان داشت: شهدا از برجستگی خاصی برخوردارند و نزد پروردگار جایگاه ارزشمندی دارا هستند.


آیت الله علما با اشاره به فضائل و ویژگی شهید عراقی تصریح کرد: شهید بهاالدین از روحانیان مخلص و فعال بود و در خانواده ای بزرگ و مذهبی بزرگ شد و افتخار می کنیم که در بین طلاب و روحانیان افراد معتقدی بودند که در حالی که به رسالت خود که همان تبلیغ و ترویج دین اسلام است در جبهه های حق علیه باطل جز رزمندگان اسلام بودند و به درجه رفیع شهادت نائل شدند.


نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت: شهدای روحانی از ابتدای انقلاب تا پایان دفاع مقدس با حضور خود نقش بسزایی در پیروزی انقلاب اسلامی ایران ایفا کردند و در لباس مقدس روحانیت وظیفه و رسالت خود را به خوبی انجام دادند.


امام جمعه کرمانشاه ابراز کرد: روحانیان در جبهه های حق علیه باطل علاوه بر برگزاری سخنرانی، مراسم مذهبی و ... اسلحه به دست گرفتند و از کیان خود در برابر دشمنان اسلام پاسداری کردند.


آیت الله علما در پایان بیان داشت: ایثار و مجاهدت شهدا به ما درس جوانمردی و ولایت مداری آموخت، لذا باید تلاش کنیم که آرمان های دفاع مقدس حفظ شود و اقتدار و عظمت ایران در منطقه همچنان به قوت خود باقی بماند./857
/پ202/ح

ارسال نظرات