۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۵
کد خبر: ۲۷۲۷۲۸
سردار عروج:

گروه های تکفیری دشمنان واقعی اسلام ناب هستند

خبرگزاری رسا ـ مشاور فرمانده کل سپاه از گروه های تکفیری نظیر داعش به عنوان دشمنان واقعی اسلام ناب یاد کرد و گفت: امروز این گروه های تروریستی در لباس اسلام بزرگترین ضربه را به شریعت محمدی می زنند و تهدیدی برای دنیا محسوب می شوند.
سردار عروج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فریدونکنار، سردار خسرو عروج، مشاور عالی فرمانده کل سپاه شب گذشته در یادواره شهدای روستای ازباران و پاسداشت 275 شهید تازه تفحص شده در حسینسه سید الشهداء این روستا   با عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری امیرمؤمنان علی(ع) به بیان تناسب زندگی شهدا و زندگی امروز منطقه پرداخت: شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس همانند شهدای صدر اسلام بهترین جنگجو و والا ترین مقام در روی زمین نزد مردم و خداوند متعال هستند، چرا که الگوی آنان مرتضی علی(ع) است.

 

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که شب قدر همان کوثر و جلوه ای از زمزم است، افزود: جایی که خشک است و بیابانی بیش نیست، اما در آن چشمه ای خروشان و پاک همانند زمزم وجود دارد که منبع خیر و برکت است، چه بهتر که از شب های پرفضیلت نهایت بهره را ببریم.

 

مشاور فرمانده کل سپاه در ادامه افزود: همه فرزندان و نزدیکان امیرمؤمنان(ع) در شب وداع با این حضرت از آینده خود خبر داشتند، به گونه ای که پیامبر(ص)  آینده را به آنان نمایش داده بود و خود شخص امیرمؤمنان از پایان امامت و رسالت سنگین زعامت شیعه با خبر بود؛ هین گونه شهدای ایران اسلامی نیز از احوالات آینده خود با خبر بودند.

 

وی با اشاره به آخرین سخنان امیرالمؤمنان(ع) در بستر احتضار گفت: امیرمؤمنان(ع) در بستر بیماری فرزندان زهرا(س) را فراخواند که دور او حلقه زنند، در این بین عباس بن علی(ع) از جمع خارج شد و امیرمؤمنان گفت: عباس جان تو هم بمان، سفارش امام علی(ع) به حضرت عباس وفادار بودن به امانت است و ایشان درس وفاداری به فرزندان خود آموخت، به گونه ای که فرزندان انقلاب اسلامی ما در صیانت از ناموس و مال و جان خود همانند امانت رفتار کردند و نگذاشتند ذره ای از آن به تاراج برود.

 

فرمانده پیشین سپاه حضرت ولی امر با تشبیه جنگ های امیرالمؤمنین با جنگ های امروز بیان داشت: اکثر رزم های امیرالمؤمنین علی(ع) در زمان امامتش با خودی ها بود، با کسانی که در صف اول نماز و اهل دیانت بودند و همچنین در جنگ های اخیر منطقه شاهد آن هستیم که همان گروه ها امروز در لباس اسلام، به نام اسلام و با همه حرکات و شئونات اسلام بر ضد اسلام قیام کردند، همان گونه که قرآن ناطق علی بود و بر علیه علی و همان قرآن ناطق قیام کردند.

 

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به جایگاه والای پدران و مادران شهدا اذعان داشت: امروز هرآنچه داریم و به آن افتخار می کنیم را مرهون رشادت های پدران و مادرانی هستیم که فرزندان برومندی همچون شهدای والا مقام تربیت کردند و امروز اگر جمهوری اسلامی زنده و پاینده است به خاطر حضور و ظهور شهدا است، چرا که قرآن کریم بر زنده بودن شهدا اذعان داشته است و حضور شهدا خود ستون هایی از صبر و استقامت است.

 

سردار عروج با طرح این سؤوال که آیا اجازه داریم در کنار ظالم قرار بگیریم، ادامه داد: هیچ عقیده و عقلی به ما این اجازه را نمی دهد که در کنار ظالم قرار بگیریم، جنگ امروز ما جنگ عقیدتی است، ما با جنگ تمام عیار عقیدتی مواجه هستیم، با الله اکبر آدم می کشند.

 

مشاور فرمانده کل سپاه با اشاره به این که در زمان دفاع مقدس هر یک رزمندگان اسلام شهید می شد در جیبش جز قرآن، تسبیح و جانماز چیز دیگری پیدا نمی شد، گفت: امروز نیز، در جبهه کفر، دشمن در برابر ما به نام اسلام انسان های بی گناه را می کشند و در ادامه ادعای حکومت اسلامی دارند.

 

وی از گروه های تکفیری نظیر داعش به عنوان دشمنان واقعی اسلام ناب یاد کرد و گفت: امروز این گروه های تروریستی در لباس اسلام بزرگترین ضربه را به شریعت محمدی می زنند و تهدیدی برای دنیا محسوب می شوند.

 

مشاور عالی فرمانده کل سپاه در پایان با بیان تحرکات و فعالیت های شبانه روزی دشمنان در جبهه عقیدتی گفت: دشمن دست از سر ما برنم یدارد، تا دست از دینمان برداریم، دشمن که دینمان را پایمال کند و از بین ببرد راه برون رفتی برای ما پدیدار نیست./950/پ202/ب1

ارسال نظرات