۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲
کد خبر: ۲۷۲۴۴۹

دیدار مسؤولان و طلاب مدرسه علمیه امام خمینی کرمانشاه با خانواده شهید معصومی لاری

خبرگزاری رسا ـ جمعی از اساتید و طلاب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) کرمانشاه با خانواده شهید روحانی، سید محمد مهدی معصومی لاری دیدار کردند.
معصومي لاري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، جمعی از اساتید و طلاب مدرسه علمیه امام خمینی (ره) کرمانشاه، شامگاه گذشته طبق روال شب های دیگر ماه مبارک رمضان با خانواده شهید روحانی، محمد مهدی لاری دیدار کردند.

حجت الاسلام سید مجتبی معصومی لاری مدرس حوزه و پدر شهید روحانی، محمد مهدی لاری با تقدیر و تشکر از طلاب و روحانیانی که در منزل شهید حضور به عمل آورده اند، اظهار داشت: شهدا بدون هیچ چشم داشتی در راه خداوند متعال حرکت کردند و این مسیر را پیمودند که منجر به شهادت این عزیزان و تقرب به درگاه پروردگار شد.


وی اظهار داشت: خوشبختانه از نعمت امنیت و آرامش برخوردار هستیم و این ها را مرهون شجاعت، شهامت و ایثار شهدا هستیم اگر شهدا به ندای رهبرشان لبیک نمی گفتند اکنون کشور ایران تحت سلطه استکبار بود.


حجت الاسلام معصومی لاری در ادامه خاطرنشان کرد: امروزه تنها عامل پیروزی بر دشمنان اسلام حفظ وحدت است همانطور که شهدا در دوران هشت سال دفاع مقدس اتحاد و انسجام خود را حفظ کردند و در سخت ترین شرایط و کمبود تجهیزات نظامی و جنگی توانستند بر متجاوزان پیروز شوند ما نیز با الگو گرفتن از سیره شهدا که در رأس آن ها حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است می توانیم به امنیت و اقتدار و حفظ اسلام کمک کنیم.


این مدرس حوزه با بیان اینکه شهدا جایگاهی خاص نزد پروردگار دارند، ابراز کرد: شهدا بهترین ها را انتخاب کردند و به بهترین جایگاه نیز دست پیدا کردند، امید است که در لیالی قدر و این شب های پرفیض به واسطه شهدا، توفیقات و عنایات پروردگار شامل حال ما نیز شود.


حجت الاسلام سید مهدی موسوی، مدرس حوزه علمیه و از روحانیان اعزامی از قم با اشاره به بردباری خانواده های شهدا، عنوان داشت: خون پاک شهدا و صبر و بردباری خانواده های آن ها، عزت و اقتدار را برای جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آورده است.

 

وی افزود: هدف شهدا حفظ ارزش های به دست آمده در انقلاب و اعتلای ارزش های بلند اسلامی بود و در این راه به هدف خود رسیده و اقتدار و دستاوردهای کنونی ملت ایران مدیون از جان گذشتگی و ایثار آن هاست.

 

حجت الاسلام موسوی در ادامه توجه بیشتر مسؤولان را خواستار شد و تصریح کرد: مسؤولیت سنگین حفظ دستاوردهای شهدا و قدم نهادن در راه آن ها بر دوش تمام مردم کشور است و هر کس در هر جایگاهی باید تلاش کند به بهترین نحو وظایف خود را به انجام رساند.


مدرس حوزه علمیه در پایان با اشاره به قرارگیری در لیالی قدر خاطرنشان کرد: این شب ها بهترین فرصت برای خودسازی و تقویت معنویات در وجود خود است، نباید چنین فرصت گرانبهایی را جهت تقرب به خداوند متعال از دست داد.

حجت الاسلام محمد تقی صرفی پور مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) استان کرمانشاه نیز با حضور در منزل شهید معصومی لاری بیان داشت: تکریم و تقدیر از خانواده های شهدا وظیفه همگان است، شهدا امنیت و آرامش را به انقلاب و اسلام هدیه کردند.


مدیر حوزه علمیه در پایان عنوان داشت: شهدا در وصیت نامه های خود به ما تذکر داده اند و مسائلی را گوش زد کرده اند، عمل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و وصایای این عزیزان ضامن بقای انقلاب و اسلام است./857/پ202/ب4

ارسال نظرات