۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۰
کد خبر: ۲۷۱۶۸۷
مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه:

انجام بازرسی های غیر معمول در ایران، عزت کشور را خدشه‌دار می‌کند

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه با اشاره به لزوم رعایت اصول توافق خوب، گفت: نباید تن به زیاده خواهی های دشمنان داد، تسلیم شدن در مقابل بازرسی های غیر معمول، عزت ایران را خدشه دار می کند.
حجت الاسلام سعيد فتحي

حجت الاسلام سعید فتحی مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه با اشاره به مذاکرات هسته ای اظهار داشت: آمریکا تمام تلاش و هدفش این است که ما را آرام آرام به سمت اهداف مدنظر خود بکشاند و اتفاقی که به نفع آن ها و ضرر ایران است، رخ دهد.


حجت الاسلام فتحی عنوان داشت: نباید از گام های شیطان تبعیت کرد، استکبار در پی ذلیل ساختن دیگر ملت ها است و سعی می کند جهان را تحت سلطه خود درآورد، از این رو باید با قاطعیت با آن ها برخورد کرد، زیرا مستکبران بسان گرگی هستند که به دنبال طعمه می‌گردند و نباید به آن ها فرصت داد.


وی در ادامه با اشاره به شاخصه های یک توافق خوب خاطرنشان کرد: توافقی خوب است که حقوق ملت ایران را عزتمندانه و به خوبی حفظ کند، طوری که دچار آسیب نشویم.


مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه ابراز کرد: انرژی هسته ای ایران، صلح آمیز است و همواره در این زمینه شفاف سازی شده است.


حجت الاسلام فتحی تصریح کرد: ما به آمریکا و غرب اجازه بازرسی از مراکز نظامی را نخواهیم داد چرا که این عمل اگر صورت گیرد عزت و اقتدار ایران را زیر سوال خواهد برد.


وی با بیان دغدغه های رهبر معظم انقلاب و تشریح اقتصاد مقاومتی بیان داشت: اگر به دنبال حل کردن مشکلات اقتصادی جامعه باشیم باید چاره را در کشور خود بیابیم و تکیه به غرب مشکل ما را نه تنها حل نخواهد کرد بلکه فزون تر می‌کند.


مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه اظهار داشت: تمام دشمنی غرب با ایران به این جهت است که ایران کشور ثروتمندی است و چشم طمع به ثروت و منابع غنی جمهوری اسلامی ایران دوخته شده است، ایران از هر لحاظ غنی است و تنها با مدیریت صحیح می توان از این فشار اقتصادی خارج شد و این ثروت را عادلانه بین مردم ولایت مدار ایران تقسیم کرد.


حجت الاسلام فتحی در پایان تیم مذاکره کننده را فرزندان مملکت خواند و بیان داشت: تیم مذاکره کننده از دلسوزان نظام هستند و این‌طور نیست که منافع ملی را در نظر نگرفته باشند، ولی باید بسیار مراقب بود چرا که مستکبران بسیار زیرک بوده و از فرصت ها به نفع خویش و به ضرر ما استفاده می کنند، از این رو باید قاطعیت و شجاعت لازم را داشته باشند که ملت ایران موفق شود و اگر قرار است توافقی صورت گیرد با توجه به رهنمودهای رهبری، توافقی خوب صورت گیرد./857/ت302/ح

ارسال نظرات