۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵
کد خبر: ۲۶۹۴۴۸
مسؤول روابط عمومی اوقاف و امور خیریه همدان:

دهمین دوره مسابقه وقف و مردم در همدان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول روابط عمومی اوقاف و امور خیریه همدان از برگزاری دهمین دوره مسابقه وقف و مردم خبر داد و گفت: این مسابقه به صورت ماهانه و با هدف ترویج فرهنگ وقف و آشنایی مردم با خدمات اوقاف برگزار می شود.
مسؤول روابط عمومي اداره اوقاف و امور خيريه همدان

حمیدرضا نوروزی، مسؤول اداره کل اوقاف و امور خیریه همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به برگزاری مسابقه وقف و مردم، عنوان داشت: این مسابقه به صورت ماهانه در استان همدان برگزار می شود.


وی هدف از برگزاری این مسابقه را ترویج فرهنگ وقف در میان مردم خواند و افزود: مردم استقبال خوبی از این مسابقه دارند و این نشان از علاقه مردم استان و کشور به فرهنگ زیبای وقف دارد.


نوروزی در ادامه خاطرنشان کرد: این مسابقه به همت روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه همدان برگزار می شود و ماه گذشته بیش از 3000 نفر در این مسابقه شرکت داشتند.


مسؤول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه همدان تصریح کرد: برگزاری چنین مسابقه هایی مردم را بیشتر با خدمات سازمان اوقاف و امور خیریه آشنا می سازد و امید است با افزایش این آشنایی، مشارکت مردم برای شرکت در این مسابقات نیز افزایش یابد.


این مسؤول عنوان داشت: در خرداد ماه، دهمین دوره مسابقه وقف و مردم برگزار شد و بیش از نیمی از شرکت کنندگان، به پاسخ صحیح مسابقه اشاره کردند.


وی در پایان ابراز کرد: با برگزاری چنین مسابقاتی، می توان به ترویج هر چه بیشتر فرهنگ زیبای وقف پرداخت، خوشبختانه در مدت برگزاری مسابقه، هموطنانی از سراسر کشور در مسابقه شرکت کردند و اکنون، سازمان از طریق پیام کوتاه با آن ها در ارتباط است، امید است روز به روز بر تعداد افراد خیر در کشور افزوده شود و شاهد ریشه کن شدن فقر از این مرز و بوم باشیم./857/ت303/ب4

ارسال نظرات