۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۸
کد خبر: ۲۶۸۴۸۹
مدیر دفتر حج و زیارت استان آذربایجان‌شرقی اعلام کرد؛

فراخوان ‌نام‌نویسی اولویت‌های جدید حج تمتع 94 در آذربایجان شرقی

خبرگزاری رسا ـ مدیر دفتر حج و زیارت استان آذربایجان‌شرقی برای ثبت‌نام اولویت‌های جدید حج تمتع 94 فراخوان جدید اعلام کرد.
مکه

امیر روحی ملکی، مدیر دفتر حج و زیارت استان آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز از دارندگان قبض‌های ودیعه‌گذاری حج تمتع که قصد تشرف به خانه خدا را دارند خواست برای انجام امور مربوط به اعزام به سرزمین وحی به این دفتر مراجعه کنند.


وی با بیان این‌که این مرحله از فراخوان شامل افرادی می‌شود که تا آخر اسفند ماه 84 ودیعه‌گذاری برای حج تمتع کرده‌اند، خاطرنشان کرد: تکمیل ظرفیت کاروان‌های اعلامی جدید حج سال ‌جاری، از امروز شنبه سی‌ام خرداد آغاز می‌شود و تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت.


مدیر دفتر حج و زیارت استان آذربایجان‌شرقی در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری آزمون جامع کارگزاران حج تمتع 94 استان آذربایجان شرقی همزمان با کل کشور در تبریز خبر داد و گفت: این آزمون همزمان با سراسر کشور با حضور 78 نفر از کارگزاران حج تمتع 94 استان شامل مدیران، معاونان و عوامل پذیرایی کاروان‌ها برگزار شد.


ملکی با بیان این‌که کلیه عوامل اعزامی کاروان‌ها و مجموعه های حج، قبل از سفر باید در آزمون جامع شرکت و حائز امتیاز لازم شوند، افزود: آن دسته از کسانی که موفق نشوند در این آزمون نمره حد نصاب را کسب کنند، پس از ماه مبارک رمضان به اتفاق کسانی که در آزمون امروز شرکت نکرده اند مجدد در آزمون مرحله دوم در تاریخ دوم مرداد سال جاری شرکت می‌کنند.


وی با اشاره به این‌که برای کلیه شرکت کنندگان در آزمون کارنامه صادر خواهد شد، یادآور شد: در این آزمون هزار و 613 نفر از کارگزاران حج تمتع 94 در سراسر کشور شرکت کرده اند که هفته آینده نتیجه آن اعلام می‌شود.


به گفته ملکی در سال جاری آموزش‌های حضوری کارگزاران حج 94 از برنامه حذف شده و آموزش کارگزاران حج امسال در قالب آموزش‌های غیر حضوری و برگزاری همایش یک روزه در مراکز استان‌ها در قالب 5 پنل تخصصی همراه با ارائه تجربیات عوامل اجرایی حج سال گذشته به عوامل اجرایی حج امسال و پاسخ به سوالات آنان برگزار شده است.


مدیر دفتر حج و زیارت استان آذربایجان‌شرقی ادامه داد: پس از برگزاری این آزمون کارنامه حاوی نمرات شرکت کنندگان و نقاط قوت و ضعف آنان به همراه اطلاعات تکمیلی در اختیار مدیران سازمان حج و زیارت و افراد ذیربط جهت تصمیم گیری‌ها و انتخاب عوامل حج امسال قرار خواهد گرفت./853/ت302/ح

ارسال نظرات