۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۲۶۸۲۰۸
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نائین:

گره زدن مشکلات کشور به مذاکرات به دلیل عدم شناخت صحیح از دین است

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نائین گفت: ایران اسلامی باید با نگاه به داخل حرکت کند و دلبسته به خارج نباشد، چرا که مشکلات کشور ما در امور داخلی است و متأسفانه برخی همه امور را به مذاکرات گره می زنند که این نشان از عدم فهم صحیح آنها از دین دارد.
حجت الاسلام محمد جواد اميني

حجت الاسلام محمد جواد امینی، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نائین در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این سخن رهبر معظم انقلاب که فرمود «من به مذاکرات خوشبین نیستم»، گفت: ایشان در قسمت دیگری از سخنان خود می‌فرمایند «کسی که به مذاکره با آمریکا برود یا غیرت ندارد و یا دارای فهم سیاسی نیست».

 

وی افزود: طرف مقابل در مذاکرات راستگو و صادق نیست، اما برخی مواقع لازم است با انجام برخی امور تجربه ای برای مردم حاصل شود تا آنها روشن و آگاه شوند.

 

حجت الاسلام امینی با اشاره به این که امام راحل انجام امور کشور را منوط به خواست مردم می دانست، گفت: امام راحل و رهبر معظم انقلاب بارها مذاکره با آمریکا را شایسته ندانسته اند، چرا که به گفته بزرگان دین مذاکره با شیطان به علت پایبند نبودن به عهد خود، اشتباه است.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نائین گفت: در مذاکرات مردم باید به هوشیاری، آگاهی و بصیرت برسند و در این شرایط رهبر معظم انقلاب از تیم مذاکره کننده حمایت کرده است و وظیفه ما نیز آگاهی بخشی است.

 

وی با اشاره به این که عزت و شرف ایران اسلامی نباید خدشه‌دار شود، گفت: بعضا در مورد مذاکرات مطالبی شنیده می شود که در شأن ملت ایران نیست، بنابراین خطوط قرمز در مذاکرات باید رعایت شود.

 

به گفته وی، ایران اسلامی باید با نگاه به داخل حرکت کند و دلبسته به خارج نباشد، چرا که مشکلات کشور ما در امور داخلی است و متأسفانه برخی همه امور را به مذاکرات گره می زنند که این نشان از عدم فهم آنها از دین است.

 

حجت الاسلام امینی با تأکید بر استفاده از کالای ایرانی، گفت: تحریم در بسیاری از موارد خیر و برکت به همراه داشته و موجب پیشرفت ایران اسلامی شده است که در زمان جنگ نیز شاهد ایستادگی در برابر دشمن با سلاح های ساده بودیم و امروز به لطف تحریم ها و تلاش دانشمندان به پیشرفته ترین سلاح های نظامی دست پیدا کرده ایم.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نائین با اشاره به این که در حال حاضر بسیاری از تجهیزات در خود ایران تولید می شود، گفت: ادامه این مسیر نیاز به درایت دارد تا بتوانیم به اقتدار ایران اسلامی در عرصه بین الملل بیفزاییم./1307/ت302/ح

ارسال نظرات