۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۸
کد خبر: ۲۶۷۰۴۹
دبیر ستاد اقامه نماز و امورمساجد دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:

سرمایه گذاری در نماز موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ دبیر ستاد اقامه نماز و امورمساجد دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان این‌که نماز یک خط ویژه برای ارتباط بین مخلوق و خالق است و لازمه قبولی عبادات، مقبولیت نماز است، گفت: سرمایه گذاری در زمینه نماز سبب کاهش آسیب های اجتماعی می‌شود.
دبير ستاد اقامه نماز و امورمساجد دانشگاه علوم پزشكي بوشهر نماز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت الاسلام مجتبی احمدی، دبیر ستاد اقامه نماز و امور مساجد دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ظهر امروز در جلسه تکریم و معارفه دبیر ستاد اقامه نماز دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: سرمایه گذاری در زمینه نماز سبب کاهش آسیب های اجتماعی می‌شود.


دبیر ستاد اقامه نماز و امور مساجد دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: نماز یک خط ویژه برای ارتباط بین مخلوق و خالق است و لازمه قبولی عبادات، مقبولیت نماز است.


حجت الاسلام احمدی بیان داشت : در قرآن 190 مرتبه الفاظ مربوط به نماز و 19 مرتبه واژه اقامه نماز آمده است که نشان از اهمیت و ارزش والای نماز دارد.

 

وی خاطرنشان کرد: دانشجویان قشر فهیم، نخبه و تأثیرگذار در تحولات فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی هستند و اگر معنویت در دانشگاه به معنای واقعی و با ادبیات دانشجو، به صورت فراگیر مطرح شود و به نیازهای معنوی دانشجویان پاسخ داده شود، مطمئنا آنان می‌تواننددر مقابله با جنگ نرم دشمن، پیشرو و علمدار باشند.


دبیر ستاد اقامه نماز و امور مساجد دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان داشت: ترویج و توسعه فرهنگ نماز و نمازخوانی با توجه به جایگاه والای آن ضرورت جامعه دینی است و تحقق این مهم تنها وظیفه ستاد اقامه نماز نیست، بلکه همه بخش ها باید در این امر مشارکت داشته باشند./846/
پ203/ح

ارسال نظرات