۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۶
کد خبر: ۲۶۶۵۱۶
رییس اداره تحقیق اوقاف و امور خیریه اصفهان:

همدلی و همزبانی موجب ناکامی دشمن می‌شود

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تحقیق اوقاف و امور خیریه اصفهان با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب با دقت و ظرافت ویژه ای شعار دولت و ملت، همدلی و همزبانی را انتحاب کردند، گفت: دولت و ملت باید یکدیگر را درک کرده و در یک مسیر برای رسیدن به هدف مشترک حرکت کنند.
حجت الاسلام محمود نصر اصفهاني

حجت الاسلام محمود نصر اصفهانی، رییس اداره تحقیق اداره اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب با دقت و ظرافت ویژه ای شعار سال را انتحاب کرده است، گفت: زمانی که دولت و ملت متحد و در جهت یک هدف در حرکت باشند، باید نوع نگرش، تلقی و نگاه آنها از مسائل اقتصادی، سیاسی و بین المللی نیز یکسان باشد.

 

وی افزود: اگر هدف دولت و ملت، اعتلای نظام سیاسی و اقتصادی ایران اسلامی است، دولت و ملت باید یکدیگر را درک کرده و در یک مسیر برای رسیدن به هدف مشترک حرکت کنند.

 

حجت الاسلام نصر اصفهانی گفت: رهبر معظم انقلاب نیاز فعلی جامعه را همسو بودن حرکت دولت و ملت دانسته است تا از این طریق بتوانیم با اقتدار در مقابل استکبار جهانی بایستیم و در عرصه داخلی نیز با استفاده از توان داخلی، شاهد رشد و شکوفایی در زمینه های مختلف باشیم.

 

رییس اداره تحقیق اداره اوقاف و امور خیریه اصفهان با اشاره به این که شعار سال با در نظر گرفتن شرایط بین المللی، منطقه ای و داخلی انتخاب شده است، گفت: اتحاد، همدلی و همزبانی می تواند ایران اسلامی را در صحنه های مختلف پیروز کند.

 

به گفته وی، دشمن با مشاهده وحدت داخلی در یک کشور و همسو بودن دولت و ملت، به اقتدار یک کشور پی می برد و از به وجود آوردن چالش برای این کشور ناکام خواهد ماند.

 

وی با اشاره به این که شعار دولت و ملت، همدلی و همزبانی برگرفته از اسلام است، گفت: در هر شرایطی با وجود همدلی بین ملت و دولت، دشمن شکست خورده قطعی خواهد بود، چرا که انشقاق و تفرقه بین آحاد ملت، شرایط را برای زیاده خواهی دشمن فراهم می کند.

 

حجت الاسلام نصر اصفهانی هدف دشمن را چند جبهه کردن کشور دانست و یادآورد شد: ملت ایران در دوره های مختلف زمانی نشان داده با وحدت و همدلی می توان در برابر ابر قدرت های جهانی پیروز شد./1307/ت302/ب4

ارسال نظرات