۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۸
کد خبر: ۲۶۵۸۳۷
استاد حوزه علمیه:

ترویج اندیشه‌های امام خمینی از وظایف مهم جامعه دانشگاهی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده تام الاختیار ریاست دانشگاه آزاد اسلامی در استان های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد با تأکید بر اینکه یکی از وظایف مهم جامعه دانشگاهی ترویج اندیشه های امام خمینی(ره) است، گفت: پیام امام و شهدا به ما این است که پیرو رهبر و مقتدای خویش باشیم.
نماينده تام الاختيار رياست دانشگاه آزاد اسلامي در استان هاي فارس، بوشهر و کهگيلويه و بوير احمد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت الاسلام دکتر عبدالرضا جمال زاده نماینده تام الاختیار ریاست دانشگاه آزاد اسلامی در استان های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد در همایش امام شهدا، همدلی و همزبانی که امروز در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد دیلم برگزار شد، با تأکید بر اینکه راه شهدا همان راه امام و راه امام و شهدا راه اهل بیت(ع) است، گفت: راه اهل بیت(ع) دعوت به خوبی ها و نجات انسان ها است.

 

وی افزود: تا مادامی که به قرآن و اهل بیت(ع) تمسک بجوییم گمراه نخواهیم شد و برای رسیدن به اوج بندگی یعنی رسیدن به کمال باید پیرو قرآن و اهل بیت باشیم.

 

نماینده تام الاختیار ریاست دانشگاه آزاد اسلامی در استان های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد یاد و ذکر خداوند متعال و اهل بیت(ع) را مایع آرامش انسان دانست و گفت: یکی از بهترین ذکرها ذکر شهدای والامقام است، آن عزیزانی که جان خود را در راه دین و میهن اهدا کردند.

 

حجت الاسلام جمال زاده با تأکید بر اینکه شهدا ناظر و حاضر بر عملکرد ما هستند، گفت: یکی از رسالت های دانشگاه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

 

وی تصریح کرد: دشمن امروز با هجمه های فرهنگی و ترفندهای متعدد درصدد کم رنگ کردن ارزش های اسلامی بین جوانان است اما غافل از آن است که جوانان این مرز و بوم الگویی به نام حضرت علی اکبر(ع) دارند که تا آخرین نفس در مقابل دشمنان اسلام ایستاد.

 

نماینده تام الاختیار ریاست دانشگاه آزاد اسلامی در استان های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد ادامه داد: جوانان بهترین سرمایه جامعه و پشتوانه عظیمی برای نظام اسلامی هستند و ما باید با تمام وجود از جوانان مراقبت و حمایت کنیم.

 

حجت الاسلام جمال زاده با تأکید براینکه یکی از وظایف مهم جامعه دانشگاهی ترویج اندیشه های حضرت امام خمینی(ره) است اظهار کرد: پیام امام و شهدا به ما این است که پیرو رهبر و مقتدای خویش باشیم.

 

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی از برکات و ثمرات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که در توسعه همه جانبه ایران اسلامی نقش بسزایی داشته است./846/پ202/ب4

ارسال نظرات