۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۲۶۵۵۱۰
امام جمعه نکا:

تحریف امام خمینی، بزرگترین خطر پیش روی انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه نکا با اشاره به هشدار رهبری در رابطه با تحریف امام راحل، خاطر نشان کرد: تحریف امام و شخصیت و برجستگی های امام هشداری بزرگ برای جوانان امروز است تا با مطالعه دقیق در سیره امام راحل و از منابع معتبر در جهت شناخت این امام بزرگوارو اندیشه های ناب ایشان تلاش کنند.
حجت الاسلام لائيني، امام جمعه نکا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، حجت‌الاسلام محمدباقر محمدی‌لایینی، امام جمعه نکا، امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با بیان این که پیروزی انقلاب اسلامی ایران و جریان بیداری اسلامی نشأت گرفته از قیام 15 خرداد بود، گفت: انقلاب اسلامی ما دستاورد قیام 15 خرداد است و در واقع پیروزی 22 بهمن نشات گرفته از قیام خونین 15 خرداد در سال 42 بوده است.

 

وی با بیان این  که 15خرداد سال ذ42 پیام روشنی برای ملت ایران و اسلام دارد، یادآور شد: امام راحل با الهام از آموزه های دینی، عدالت و سیاست مبتنی بر آموزه های قرآن انقلاب کرد و انقلاب اسلامی ایران را در جهان متبلور ساخت و اکنون نیز باید پیام 15 خرداد در جامعه تداوم بخشیده شود.

 

خطیب جمعه نکا با قدردانی از برگزاری مراسم ویژه برنامه های سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، قیام 15 خرداد و نیمه شعبان گفت: مردم ما دلداده این انقلاب و اندیشه های امام راحل که برگرفته از زندگی اهل بیت(ع) است هستند و به همین دلیل شاهد حضور با شکوه و پربار مردم در مراسم ارتحال امام و مناسبت های مختلف ملی و مذهبی هستیم.

 

حجت الاسلام محمدی لایینی با اشاره دهه آخر ماه شعبان و دهه بهداشت و نکوداشت مساجد گفت: نظافت و پاکیزیگی مساجد از مسائل مهمی است که باید در دستور کار متولیان و مردم قرار گیرد و مساجد زینت داده شده و برای میهمانی خدا پاکیزه  شوند.

 

عضو شورای حوزه علمیه مازندران اظهار داشت: خداوند متعال در میان ماه ها رمضان را جزو برترین ها اعلام فرموده اند و از این رو بر مسلمانان واجب است در این ماه به عبادت و بندگی بیشتری بپردازند و خود را بیشتر به پروردگار نزدیکتر کنند و به همین دلیل با برنامه ریزی مناسب باید از هم اکنون خود را برای یک ماه ضیافت الهی آماده کنند و بسترهای آن را فراهم کنند.

 

امام جمعه نکا همچنین با اشاره به هشدار رهبری در رابطه با تحریف امام راحل، خاطر نشان کرد: تحریف امام و شخصیت و برجستگی های امام هشداری بزرگ برای جوانان امروز است تا با مطالعه دقیق در سیره امام راحل و از منابع معتبر در جهت شناخت این امام بزرگوارو اندیشه های ناب ایشان تلاش کنند.

 

حجت الاسلام محمدی لایینی در پایان با تاکید بر رعایت تقوای الهی گفت: تقوا زمینه ساز ورود به بهشت برین است که این تقوا نیازمند زیرساخت هایی همچون خداباوری، خداترسی و رعایت حدود و احکام الهی است که باید در دستور کار همه ما قرار گیرد./1317/پ202/ب1

ارسال نظرات